IMG_20220413_013258_125.jpg

استاندار لرستان: دستگاه‌های اجرایی در رابطه با مصوبات سفر رئیس‌جمهور پیگیری و اقدام کنند .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر زیویار با معاون فنی، زیر بنایی و امور تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد .

 

استاندار لرستان در خصوص دیدار با دکتر امانی گفت: در جلسه‌ای که با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، موضوع تغییرات و اصلاحات مربوط به قرارداد پروژه راهبردی راه آهن دورود_ خرم آباد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .

 

دکتر زیویار ادامه داد: با توجه به گزارش ارائه شده از وضعیت این پروژه، مقرر گردید موضوع با قید فوریت در دستور کار شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور برای پیگیری قرار گیرد که در نوع خود یک گام رو به جلو و مهم در به نتیجه رساندن پروژه به شمار می رود .

 

وی با اشاره به تصمیمات خوبی که در این جلسه اتخاذ شد، تصریح کرد: دکتر امانی ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه راه آهن دورود به خرم آباد، پیگیری و تسریع در رفع موانع حقوقی و فنی این پروژه را نیز خواستار و در این رابطه قول مساعد داد .

 

استاندار لرستان تاکید کرد: برای تکمیل تمامی پروژه های حوزه آب، سد سازی و راه آهن مصوب سفر رئیس‌جمهور به لرستان تمام تلاش خود را بی وقفه به کار خواهیم بست تا در دولت سیزدهم به نتیجه برسند و از مطالبات استان به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد .

 

دکتر زیویار خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در حصول مطالبات به ویژه در رابطه با پروژه‌های استان بر عهده دارند و انتظار می رود مدیران در تمامی سطوح، اقدامات لازم در حوزه کاری دستگاه اجرایی مربوطه را به ویژه در بالادست با جدیت پیگیری کنند .

 

🗓 سه شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان