ادامه مطلب...

ثبت نام چهارمین مرحله جذب سرباز جهادی در فرمانداری ها جهت اعزام در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ برای جذب در کلیه شهرستانهای استان به غیر از فرمانداری هایی که مراحل قبل سرباز جهادی به آنها اختصاص یافته (فرمانداری خرم آباد، الیگودرز، چگنی و پلدختر) از طریق سامانه جامع مشمولین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور انجام می پذیرد.

 

  • سامانه ثبت نام متقاضیان امریه به آدرسmashmoolin.iripo.ir  از روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ فعال خواهد بود.

 

  • قبل از ورود به سایت فایل پیوست که شامل محل و شرح خدمت، شروط و مراحل جذب و . . .  می باشد ، مطالعه گردد.

 

  • در صورت بروز هر گونه مشکل ، پرسش و یا ابهام از طریق پیام رسان ایتا با شماره ۰۹۳۶۱۷۵۰۲۵۴ و یا با شماره ۳۳۲۴۳۹۲۲  داخلی  ۳۰۲ ،  دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان در تماس باشید.

 فایل چهارمین مرحله جذب امریه

 

ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

 

معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در نظر دارد نسبت به جذب امریه سربازی جهت اعزام ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ برای خدمت در دفتر امور روستایی و شوراهای استان اقدام نماید.

 

سامانه ثبت نام متقاضیان امریه به آدرس www.mashmoolin.iripo.ir  از روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ لغایت ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ فعال خواهد بود.

 

_  نداشتن کسر خدمت از شروط ثبت نام می باشد، لذا مدت خدمت مقدس سرباز روستایی ۲۴ ماه بوده و جذب متقاضیان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا امکان‌پذیر است

 

_  نیازمندی‌های برای جذب مشمولین امریه رشته‌های تحصیلی : عمران ، حسابداری ، معماری و شهرسازی و تربیت بدنی می باشد.

 

 

شماره پاسخگو:  ۳۳۲۴۳۹۲۲  داخلی  ۳۰۲ ،  دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری

 

ادامه مطلب...

معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در نظر دارد نسبت به جذب امریه سربازی برای دفتر امور روستایی و شوراهای استان اقدام نماید.

 

 

سامانه ثبت نام متقاضیان امریه جهت اعزام در تاریخ ۱/ ۲/ ۱۴۰۳  از روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱ لغایت ۱۴۰۲/۱۱/۷ فعال خواهد شد.

 

www.mashmoolin.iripo.ir

 

_  نداشتن کسر خدمت از شروط ثبت نام می باشد، لذا مدت خدمت مقدس سرباز روستایی ۲۴ ماه بوده و جذب متقاضیان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا امکان‌پذیر است

_  نیازمندی‌های برای جذب مشمولین امریه رشته‌های تحصیلی : عمران ، حسابداری ، معماری و شهرسازی و تربیت بدنی

 

شماره پاسخگو:  ۳۳۲۴۳۹۲۲  داخلی  ۳۰۲ ،  دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری

ادامه مطلب...

دهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی با همکاری شورای عالی استان ها ، شورای اسلامی شهر تهران و مجمع شهرداران کلانشهر های ایران در آذرماه سال جاری با آغاز هفته پژوهش و فناوری برگزار می گردد.

 مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ تمدید گردیده است.

 

 ادامه مطلب...

 

 

 

ادامه مطلب...

بسمه تعالی

 

با عنایت به نامه شماره ۲۴۲۳۸ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ معاونت محترم مدیریت و توسعه منابع وزارت کشور در خصوص اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی مختص فرزندان شهداء و جانبازان ۷۰% در پرتال سازمان سنجش نتیجه نهایی مجموعه استانداری لرستان بشرح جدول زیر اعلام می گردد .

 

ردیف

نام و نام خانوادگی

عنوان رشته شغلی و شغل محل

۱

کرم رضا فلاح پور

کارشناس مطالعات اجتماعی و اقتصادی- لرستان –پلدختر

 

ادامه مطلب...

بسمه تعالی

با عنایت به نامه شماره ۱۰۰۳۵۸ مورخ ۱۸/۰۵/۱۴۰۲ معاونت محترم مدیریت و توسعه منابع وزارت کشور در خصوص اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان نهمین آزمون فراگیر استخدامی در پرتال سازمان سنجش نتیجه نهایی مجموعه استانداری لرستان بشرح جدول زیر اعلام می گردد .

 

ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

این نمایشگاه از تاریخ ۱۱ الئ ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران با هدف بهره مندی از ظرفیت کلیه دستگاه ها،سازمانها، انجمن ها و اتحادیه ها و ارائه دستاوردها و فناوری های نوین شهری با حضور متخصصین و اساتید جهت ارائه تجربیات بصورت سخنرانی و پنل های تخصصی و پاویون های استانی جهت عرضه توانمندی های شرکت های فناوری و دانش بنیان برگزار می گردد.

لازم به ذکر است در این نمایشگاه به شرکت های دانش بنیان ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ میلیون تومان یارانه اختصاص داده شده است .

 

نمایشگاه بین اللمللی شهر هوشمند

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتري با معدل حداقل ۱۶

علاوه بر شرط مقطع تحصیلی و معدل کل دارابودن یکی از شروط هشتگانــه ذیل الزامیست : ۱ -خانواده ایثارگران ۲ -افراد تحت پوشش کمیته امداد ۳ -افراد تحت پوشش بهزیستی ۴ -مشمولین بهزیستی ۵ -مشمولین معاف از رزم ۶ -حافظان و قاریان برتر قرآن ۷ -سابقه عضویت حداقل ۶ ماه در بسیج ۸ -نخبگان ، استعدادهاي برتر سهمیه اعزام مشمولین وظیفه استان ها در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۱

جهت دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید

ادامه مطلب...

ادامه مطلب... ? آغاز فعالیت ادارات استان با یک ساعت تاخیر ✍ به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، حمید کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در این رابطه گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد مدیریت بحران استان و به دلیل برودت زیاد هوای شهرستان های تابعه، یخ زدگی معابر و به منظور صرف جویی در مصرف انرژی آغاز ساعت کار اداری کلیه دستگاههای اجرایی، دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان فردا یکشنبه سوم بهمن ماه با یک ساعت تأخیر خواهد بود. وی افزود: به منظور بهره مندی شهروندان از گاز و جلوگیری از قطع آن، مدیریت مصرف گاز بویژه در ادارات استان مورد انتظار است . اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان
ادامه مطلب...« اطلاعیه » بسم الله الرحمن الرحیم ✍ به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، به نقل از حمید کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری؛ در راستای اجرای مصوبه ستاد مدیریت بحران استان، به دلیل برودت زیاد هوای شهرستان های تابعه، یخ زدگی معابر و به منظور صرف جویی در مصرف انرژی، شروع ساعت کار اداری کلیه دستگاههای اجرایی، دانشگاهها و موسسات آموزش عالی فردا شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹صبح خواهد بود . اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

ادامه مطلب...

?به اطلاع می رساند؛

 

? با توجه به بارش برف سنگین در استان، تردد در مناطق و گردنه های برف گیر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است .

 

? به نقل از مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان؛ بارش برف سنگین به ویژه طی ساعات اخیر موجب لغزندگی جاده ها و اختلال در تردد خودروها در محور های مواصلاتی استان و گردنه‌های برف گیر شده که توصیه می شود رانندگانی که قصد عبور از این مسیرها را دارند خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز نموده و از سالم بودن سیستم گرمایشی وسیله نقلیه اطمینان حاصل کنند .

 

مهندس پازوکی تاکید کرد هم استانی های محترم در صورت امکان از مسافرت های غیرضروری و عبور و مرور در جاده‌های برف گیر استان خودداری کنند .

 

مدیریت بحران استانداری لرستان

دعوت از  پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ویژه جذب و استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰% و بالاتر از آن (استانداری لرستان و واحدهای تابعه)

 

با توجه به اعلام نتایج آزمون استخدامی ویژه جذب و استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰% و بالاتر از آن و مجاز شدن تعدادی از داوطلبان، بدینوسیله از افراد مندرج در جدول ذیل دعوت می شود که شخصا جهت تحویل مدارک در زمان و مکان تعیین شده مراجعه نمایند.

آدرس محل مراجعه داوطلبان:

استان لرستان – شهرستان خرم آباد - خیابان آیت اله طالقانی - استانداری لرستان - ساختمان شماره ۳ -  اداره کل امور اداری و مالی – اداره امور اداری و رفاه - سرکار خانم شرفی

مدارک مورد نیاز: (لطفا مدارک داخل پوشه تحویل شود)

- دو قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده باشد.

- اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن.

- اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن.

- اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در آزمون، ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن.

- اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم قانونی و تصویر آن (برای آقایان).

- اصل کارت شناسایی ایثارگری و معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح.

- ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی. (مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا، یا ارائه استشهاد محلی مبنی بر سکونت در محل رشته شغلی پذیرفته شده)

تذکرات مهم: تحویل مدارک از تاریخ ۱۰/۰۶/۱۴۰۰ لغایت ۱۱/۰۶/۱۴۰۰ انجام می گردد و عدم مراجعه و تحویل مدارک توسط داوطلب در مهلت مقرر به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد. ضمنا مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام‌ شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود. قابل ذکر است در هر مرحله از مراحل جذب، داوطلب به ‌اشتباه یا به‌ عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی بوده، محرز گردد از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو خواهد شد.

 

استانداری لرستان و واحدهای تابعه

 

ردیف

نام

نام خانوادگی

نام پدر

نام شغل محل قبولی

زمان مراجعه جهت تحویل مدارک

ساعت مراجعه

روز

تاریخ

۱

آرش

عليمحمدي

رحيم

كارشناس شبكه – لرستان - دلفان

چهارشنبه

۱۰/۰۶/۱۴۰۰

۹

۲

بهروز

حدادي

اسماعيل

كارشناس مطالعات اجتماعي و اقتصادي – لرستان - اليگودرز

چهارشنبه

۱۰/۰۶/۱۴۰۰

۱۰

۳

حسين

حقيقي پشته ئي

يوسف

كارشناس امور بين الملل – لرستان - خرم آباد – ستاد استانداری

چهارشنبه

۱۰/۰۶/۱۴۰۰

۱۱

۴

زهرا

محبي راد

نبي

كارشناس امور اداري – لرستان - دورود

چهارشنبه

۱۰/۰۶/۱۴۰۰

۱۲

۵

سميه

سياه تري

ارسلان

كارشناس مطالعات اجتماعي و اقتصادي – لرستان - خرم آباد

چهارشنبه

۱۰/۰۶/۱۴۰۰

۱۳

۶

علي

بهزادي

احمد

كارشناس مطالعات اجتماعي و اقتصادي – لرستان - دورود

پنج شنبه

۱۱/۰۶/۱۴۰۰

۹

۷

علي

نريماني چگني

ولي اله

كارشناس توسعه و عمران امور شهری و روستایی – لرستان – پلدختر – بخشداری مرکزی

پنج شنبه

۱۱/۰۶/۱۴۰۰

۱۰

۸

محسن

نصيري راد

يوسف علي

كارشناس روابط عمومی – لرستان - خرم آباد – ستاد استانداری

پنج شنبه

۱۱/۰۶/۱۴۰۰

۱۱

۹

محمدصادق

كاظميان گلباغي

عباسقلي

كارشناس مطالعات اجتماعي و اقتصادي – لرستان - دلفان

پنج شنبه

۱۱/۰۶/۱۴۰۰

۱۲

 ادامه مطلب...

 

پذیرش مشمولین متقاضی امریه در استانداری لرستان( بخشداری جاپلق  فرمانداری ازنا ، بخشداری مرکزی فرمانداری چگنی و بخشداری زز و  ماهرو فرمانداری الیگودرز)

استانداری لرستان در راستای استفاده از نیروهای متخصص و تحصیلکرده بومی استان در نظر دارد تعداد ۳ نفر امریه سربازی با مدرک تحصیلی فوق لیسانس وبالاتر در رشته هاي حسابداري،اقتصاد، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، کامپیوتر، عمران، مدیریت دولتی، برنامه ريزي شهري، معماری،صنایع، جغرافیا و حقوق جهت خدمت در بخشداری جاپلق  فرمانداری ازنا ، بخشداری مرکزی فرمانداری چگنی وبخشداری زز و ماهروفرمانداری الیگودرز را از طريق فراخوان عمومي و پس از طي مراحل گزينش جذب نمايد.

* متقاضیانی که تاریخ اعزام آنان ۰۱/۰۹/۱۴۰۰ می باشد، می توانند حداکثر تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۰شهریور ماه ۱۴۰۰از طریق سایت استانداري لرستان www.ostan-lr.ir، ورود به پایگاه الکترونیکی استانداری لرستان، میز خدمت ، ضمن تكميل فرم ورود اطلاعات امريه و ضميمه نمودن مدارك زير اقدام به ثبت نام نمايند.

* اولویت پذیرش با ساکنین بخش و شهرستان محل پذیرش امریه  می باشد.

* زمان ثبت نام از ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۰۲/۰۶/۱۴۰۰ لغایت ساعت۱۴روز شنبه مورخ۲۰/۰۶/۱۴۰۰می باشد.

مدارک مورد نیاز :

  1. تصوير برگ اعزام به خدمت نظام وظيفه (بدون غیبت) به تاریخ اعزام ۰۱/۰۹/۱۴۰۰
  2. تصوير مدرك تحصيلي در رشته های اعلام شده(نامه دانشگاه به حوزه نظام وظیفه)
  3. تصوير صفحه اول شناسنامه وتوضیحات
  4. تصوير كارت ملي(پشت و رو)
  5. تصویر عکس پرسنلی
  6. در صورت متاهل بودن اسکن تصویر شناسنامه همسر و فرزندان

*تمام مدارک اسکن( سیاه و سفید) با کیفیت بالاو حتماً به صورت یک فایل pdf تهیه و در سامانه بارگذاری شود

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۱۹۱۱۲۷ تماس گرفته شود.

 

    (اداره کل اموراداری ومالی استانداری لرستان)

ادامه مطلب...

بسمه تعالی

 

اطلاعیه هسته گزینش

 

دعوت از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان (فرمانداری ها و بخشداری ها)

      باتوجه به معرفی عده ای از داوطلبان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاههای اجرایی کشور به هسته گزینش جهت ادامه مراحل پرونده، بدینوسیله از پذیرفته شدگان در آزمون تخصصی به شرح پیوست دعوت می شود که شخصا جهت تحویل مدارک و تشکیل پرونده گزینشی به این هسته مراجعه نمایند. تحویل مدارک از تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ شروع و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۳ خاتمه می یابد لذا عدم مراجعه و تحویل مدارک در مهلت مقرر به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می گردد.

مدارک مورد نیاز :

- اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه

- اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی

- اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی

- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (آقایان)

- اصل و تصویر کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران

- ارائه گواهی بسیج و یا تصویر کارت در صورت عضویت در بسیج

- ارائه تصویر مدارک و مستندات در صورت داشتن مقام علمی - فرهنگی و ورزشی

-  ۴ قطعه عکس

جهت دانلود فایل کلیک کنید

برنامه ارتباط مستقیم تلفنی با معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان

? به اطلاع می رساند:
دکتر ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان  روز یکشنبه با حضور در سامانه بر خط مدیران ( سامد ) پاسخگوی سئوالات حوزه کاری خود خواهد بود.

هم استانی های محترم می توانند با شماره گیری تلفن ( ۱۱۱ ) در این ارتباط تلفنی شرکت کنند .

زمان یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰
ساعت: ۱۰ تا ۱۲

ادامه مطلب...

‌پذیرش مشمولین متقاضی امریه در استانداری لرستان برای اعزام یکم مرداد سال ۱۴۰۰

استانداری لرستان در راستای استفاده از نیروهای متخصص و تحصیلکرده بومی استان در نظر دارد تعداد یک نفر امریه سربازی با مدرک تحصیلی لیسانس وبالاتر در رشته هاي  حسابداري، اقتصاد، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، کامپیوتر، عمران، مهندسی صنایع، مدیریت ، برنامه ريزي شهري، معماری، جغرافیا و حقوق جهت خدمت در بخشداری سوری شهرستان رومشکان از طريق فراخوان عمومي(ثبت نام در سایت استانداری) و پس از طي مراحل اداری جذب نمايد.

نکته مهم:  تاریخ برگه اعزام ثبت نام کنندگان باید  ۱۴۰۰/۵/۱ باشد. بدیهی است  صرفاً متقاضیان امریه با تاریخ اعزام فوق مجاز به ثبت نام هستند.

شرایط لازم:

*تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
*تابعیت نظام جمهوري اسلامی ایران
*التزام به قانون اساسی جمهوري اسلامی ایران
*عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
*نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
*داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی براي انجام کاري که جذب می شوند .
*داوطلب حتماً بومی استان لرستان باشد(اولویت با داوطلبانی است که محل تولد آنان محل مورد درخواست می باشد. ضمناً در صورت عدم ثبت نام نیروهای بومی محل مورد درخواست، به ترتیب اولویت با نیرو های شهرستان مربوطه و سپس استان خواهد بود)
*حداقل معدل براي رشته هاي فني ۱۳ و براي ساير رشته ها ۱۴ مي باشد.
*مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارك به صورت ناقص بر عهده متقاضی خواهد بود و در هر مرحله از مراحل اداری محرز شود متقاضی به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدي محروم می گردد .
*مدت خدمت در استانداری لرستان با احتساب مدت آموزشی ۲۴ ماه می باشد و مشمولین نمی توانند از کسری خدمت استفاده نمایند.
*جابجایی و انتقال کارکنان وظیفه از محل مصوب تعیین شده ممنوع است.
*متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به  سایت استانداري لرستان www.ostan-lr.ir، ورود به پایگاه الکترونیکی استانداری لرستان، بخش میز خدمت  و تكميل فرم ورود اطلاعات امريه و ضميمه نمودن مدارك زير اقدام به ثبت نام نمايند.

*زمان ثبت نام از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۱۵ لغایت ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ۱۴۰۰/۲/۲۵ می باشد.

*مدارک مورد نیاز :

-تصوير برگ اعزام به خدمت نظام وظيفه (بدون غیبت)
-تصوير مدرك تحصيلي در رشته های تحصیلی اعلام شده(نامه دانشگاه به حوزه نظام وظیفه)
-تصوير صفحه اول شناسنامه وتوضیحات
-تصوير كارت ملي(پشت و رو)
-عکس پرسنلی
-در صورت متاهل بودن اسکن تصویر شناسنامه همسر و فرزندان
*تمام مدارک اسکن( سیاه و سفید) با کیفیت بالاو حتماً به صورت یک فایل pdf تهیه و در سامانه بارگذاری شود

 

(اداره کل اموراداری ومالی- استانداری لرستان)

ادامه مطلب...

روشن ضمیر از برگزاری مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان صف و ستاد وزارت کشور در هشتمین آزمون استخدامی در سه بخش سوابق آموزشی و پژوهشی، دانش و مهارت شغلی و روانشناسی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور گفت: با توجه به اعلام نتایج اولیه و افراد مجاز شده در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ و اعلام زمانبندی و بررسی مدارک مورد اذعان در زمان ثبت نام، فرآیند مذکور با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور و به صورت هماهنگ و یکپارچه در کلیه استانها و ستاد وزارت کشور انجام پذیرفت که نتایج بررسی مدارک و صورتجلسات آنها نهایی و در سایت سازمان سنجش بارگذاری گردید.
وی افزود: بر اساس آخرین نتایج اعلامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تعداد ۳۷۸۳ نفر داوطلب مجاز برای بررسی مدارک اعلام گردید که از این میان، تعداد ۱۹ نفر با ارائه درخواست کتبی، انصراف خود را از ادامه فرآیند اعلام نمودند، ۶۷ نفر نیز در مدت زمان اعلام شده مراجعه نکردند و تعداد ۱۱۸ نفر نیز به دلایل مندرج در دفترچه آزمون، فاقد شرایط مجاز ارزیابی شدند.
روشن ضمیر در ادامه با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی، مبنی بر اینکه فرآیند مصاحبه افراد نهایی در فروردین ماه سال جاری انجام و به اتمام خواهد رسید، گفت: فرآیند مذکور بعد از اعلام نتایج نهایی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور صورت خواهد پذیرفت، البته در برخی استان ها و برخی شغل محل ها، کلیه افراد مجاز شده در بررسی مدارک مورد تایید قرار گرفتند که به دلیل تطابق لیست اولیه و لیست نهایی فرآیند مصاحبه ها با داوطلبان از امروز آغاز شده است ولی در سایر استان‌ها به دلیل جابجایی احتمالی افراد مجاز، فرآیند مصاحبه با تأخیر آغاز خواهد شد. در هرحال ملاک نهایی، لیست اعلام نتایج  و کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.
مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور ادامه داد: مصاحبه در سه بخش برنامه ریزی شده است که بخش اول آن مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی و بخش دوم آن مربوط به دانش و مهارت شغلی و بخش سوم آن به روانشناسی اختصاص دارد.
روشن ضمیر شیوه اجرا با ابلاغ چارچوب و ضوابط مندرج در دفترچه و بخشنامه های سازمان اداری و استخدامی و با تشکیل کمیته های مصاحبه و مشارکت کانون های ارزیابی مورد تایید انجام می شود. در خصوص سهمیه های قانونی نیز نمایندگان سازمانهای مربوطه در جلسه حضور خواهند داشت. در انتهای فرآیند، نمرات مصاحبه نیز در سایت سازمان سنجش برای افراد پذیرفته شده قطعی اول و دوم با مبنای ۷۰ درصد نمره کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه اعلام خواهد شد.
مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می رسد نتایج قطعی بررسی ها حداکثر تا ده روز دیگر از طرف سازمان سنجش آموزش کشور اعلام گردد که در سایت وزارت کشور و استانداری ها قابل رویت و پیگیری خواهد بود. به افراد مجاز شده توصیه میگردد با مرور معلومات و تجارب خود، آمادگی ذهنی و روحی لازم را برای فرآیند مصاحبه داشته باشند، تا بتوانند از فرصت حاصل شده استفاده مناسب نمایند و با ورود به خانواده بزرگ وزارت کشور، در روند تحقق مأموریت ها در کشور، نقش آفرینی کنند.

منبع :پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

ادامه مطلب...

 

پذیرش مشمولین متقاضی امریه در استانداری لرستان برای سال ۱۴۰۰

استانداری لرستان در راستای استفاده از نیروهای متخصص و تحصیلکرده بومی استان در نظر دارد تعداد ۲ نفر امریه سربازی با مدرک تحصیلی لیسانس وبالاتر در رشته هاي حسابداري،اقتصاد، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، کامپیوتر، عمران، مهندسی صنایع، مدیریت ، برنامه ريزي شهري، معماری، جغرافیا و حقوق جهت خدمت در مناطق محروم استان (بخشداری سوری شهرستان رومشکان و بخشداری اشترینان شهرستان بروجرد) از طريق فراخوان عمومي(ثبت نام در سایت استانداری) و پس از طي مراحل اداری جذب نمايد.

نکته مهم:  تاریخ برگه اعزام ثبت نام کنندگان جهت بخشداری اشترینان  ۰۱/۰۳/۱۴۰۰ و برای بخشداری رومشکان  ۰۱/۰۵/۱۴۰۰می باشد. بدیهی است  صرفاً متقاضیان امریه با تاریخ اعزام فوق مجاز به ثبت نام هستند.

شرایط لازم:

  • تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
  • تابعیت نظام جمهوري اسلامی ایران
  • التزام به قانون اساسی جمهوري اسلامی ایران
  • عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
  • نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی براي انجام کاري که جذب می شوند .
  • داوطلب حتماً بومی استان لرستان باشد(اولویت با داوطلبانی است که محل تولد آنان محل مورد درخواست می باشد. ضمناً در صورت عدم ثبت نام نیروهای بومی محل مورد درخواست، اولویت با نیرو های شهرستان مربوطه و سپس استان خواهد بود)
  • حداقل معدل براي رشته هاي فني ۱۳ و براي ساير رشته ها ۱۴ مي باشد.
  • مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارك به صورت ناقص بر عهده متقاضی خواهد بود و در هر مرحله از مراحل اداری محرز شود متقاضی به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدي محروم می گردد .
  • مدت خدمت در استانداری لرستان با احتساب مدت آموزشی ۲۴ ماه می باشد و مشمولین نمی توانند از کسری خدمت استفاده نمایند.
  • جابجایی و انتقال کارکنان وظیفه از محل مصوب تعیین شده ممنوع است.

متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به  سایت استانداري لرستان www.ostan-lr.ir، ورود به پایگاه الکترونیکی استانداری لرستان، بخش میز خدمت  و تكميل فرم ورود اطلاعات امريه و ضميمه نمودن مدارك زير اقدام به ثبت نام نمايند.

زمان ثبت نام از ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ ۱۶/۱۲/۱۳۹۹ لغایت ساعت۲۴روزسه شنبه مورخ۲۶/۱۲/۱۳۹۹می باشد.

مدارک مورد نیاز :

  1. تصوير برگ اعزام به خدمت نظام وظيفه (بدون غیبت)
  2. تصوير مدرك تحصيلي در رشته های تحصیلی اعلام شده(نامه دانشگاه به حوزه نظام وظیفه)
  3. تصوير صفحه اول شناسنامه وتوضیحات
  4. تصوير كارت ملي(پشت و رو)
  5. عکس پرسنلی
  6. در صورت متاهل بودن اسکن تصویر شناسنامه همسر و فرزندان

*تمام مدارک اسکن( سیاه و سفید) با کیفیت بالاو حتماً به صورت یک فایل pdf تهیه و در سامانه بارگذاری شود

 

(اداره کل اموراداری ومالی- استانداری لرستان)

ادامه مطلب...

 

برای دانلود فراخوان پژوهشی اینجا کلیک کنید.

ادامه مطلب...

اداره کل امور اداری و مالی استانداری

دعوت از  پذیرفته شدگان آزمون  استخدامی استانداری لرستان  (فرمانداری رومشکان وبخشداری ها)

   با توجه به اعلام نتایج اولیه(آزمون کتبی)هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشورومجاز شدن عده ای از داوطلبان برای راهیابی به مرحله بعد، بدینوسیله از افراد بشرح جدول ذیل دعوت می شود که شخصاً جهت تحویل مدارک در زمان و مکان تعیین شده مراجعه نمایند.

آدرس محل مراجعه داوطلبان : لرستان،خرم آبادخیابان آیت اله طالقانی ،استانداری لرستان ساختمان شماره ۳اداره کل امور اداری و مالی

مدارک مورد نیاز:(لطفاً مدارک داخل پوشه تحویل شود)

  1. ۳قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده باشد.
  2. اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن؛
  3. اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن؛
  4. اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن؛
  5. اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم قانونی و تصویر آن(برای آقایان)؛
  6. اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگران بر اساس بند ب صفحه ۱ دفترچه راهنمای ثبت‌نام امتحان مشترک دستگاه‌های اجرائی کشور)؛
  7. اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور(برای معلولین)؛
  8. ارایه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط برای اصلاح حداکثر سن مقرر (براساس تبصره ۲ صفحه ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام امتحان مشترک دستگاه‌های اجرائی کشور)؛
  9. ارایه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی)؛
  10. ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی. (مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا، ارائه استشهاد محلی و سایر اطلاعات مندرج در اطلاعیه مورخ ۲۷/۰۷/۱۳۹۹ سازمان سنجش آموزش کشور)

تذکرات مهم:

  • تحویل مدارک از تاریخ ۲۱/۱۱/۱۳۹۹ شروع وافراد براساس تاریخ های معین شده پذیرش می شوند و این روند در تاریخ۲۸/۱۱/۱۳۹۹ خاتمه می یابد . لذا عدم مراجعه وتحویل مدارک توسط داوطلب در مهلت مقرر به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد.
  • مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام‌شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان مشترک فراگیر، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به ‌اشتباه یا به‌ عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.
  • مواردی که موجب حذف داوطلب می شودعبارتند از:

الف: عدم قرار گرفتن در محدوده سن قانونی اعلام شده

ب: عدم تطابق زمان صدور گواهی موقت تحصیلی یا مدرک دانشنامه با شرایط اعلام شده

ج: عدم تطابق تاریخ صدور کارت معافیت دائم و یا تاریخ پایان خدمت با شرایط اعلام شده

د: عدم ارائه مستندات مربوط به سهمیه معرفی شده

  • مواردی که منجر به تغییر نمره داوطلب می‌شود و ممکن است منتج به تغییر وضعیت داوطلب گردد.

الف: عدم ارائه مستندات دال بر بومی بودن

عدم ارائه مستندات دال بر حافظ قرآن بودن

ادامه مطلب...