استاندار لرستان گفت: حضور مردم در تمامی صحنه ها و تصمیم گیری های کشور،  تفاوت اساسی انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها در تاریخ جهان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار یازدهم بهمن ماه در ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، عنوان کرد: مردم سالاری دینی شاخصه ی مهم انقلاب اسلامی ایران است که دینی اعتقادی و در عین حال مردمی بودن آن را بروز می دهد.

وی به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به دهه فجر انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: برپایی انتخابات مهم ترین مصداق نقش مهم مردم در تصمیمات کشور است و می بایست در برنامه های دهه فجر به این موضوع  نیز پرداخته شود.

استاندار همچنین تبیین انقلاب اسلامی و آرمان ها و اهداف والای آن را وظیفه ی مهم تمامی مسئولین و دست اندرکاران برشمرد و گفت: مسئولین در کنار مأموریت ها و وظایف سازمانی که دارند وظیفه دارند دستاوردهای انقلاب، آرمان ها و اهداف آن را برای گروه هدف و خدمت گیرندگان تبیین کنند.

زیویار با اشاره به برنامه های متعدد دستگاه ها ویژه ایام الله دهه فجر،  بر اهتمام ویژه ی مسئولین به برنامه های تدوین شده در ایام الله دهه فجر تأکید کرد و عنوان کرد: مدیران باید با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه های تدوین شده در دستگاه خود را با پیوست انتخابات به بهترین شکل اجرا کنند و ما هم حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

در این جلسه معاونین سیاسی امنیتی و توسعه مدیریت و منابع استاندار، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به عنوان دبیر جلسه و مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-11-04_21-13-48.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید