مدیران دستگاه های اجرایی مشمول جز ۳ بند ب  ماده دوم  تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲در استان مکلف شدند ظرف مدت یک هفته پیگیری تقاضاهای تسهیلات اشتغال دستگاه خود را در سامانه تک انجام دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، در پنجمین جلسه ی جز سوم بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه در استان ظرف سالجاری که به ریاست سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان برگزار شد، مصوب شد تمامی دستگاه هایی که مشمول این بند از تبصره ۱۸ قانون بودجه می شوند علاوه بر پیگیری یک هفته ای برای ثبت درخواست های متقاضیان در سامانه تک آنها را به بانک های عامل پرداخت کننده تسهیلات مطابق تعهدات قبلی اعلام کنند.

بر این اساس بانک های عامل متعهد شده نسبت به پرداخت این دسته از تسهیلات اشتغال می بایست نسبت به معرفی متقاضیان ثبت شده به شعب خود و تشکیل پرونده جهت پرداخت تسهیلات در اسرع وقت اقدام کنند.

در این راستا و طبق گزارشات اعلام شده توسط دستگاه های مشمول و بانک های عامل در این جلسه بخشی از تسهیلات مربوط به متقاضیانی که توسط دستگاه ها معرفی شده اند پرداخت شده است.

در این جلسه بر پرداخت بخش مهمی از تسهیلات تعهد شده تا پایان امسال تأکید شد که باید دستگاه های مشمول و بانک ها برای تحقق آن مشارکت و تعامل خود را بیش تر کنند.

همچنین بانک های عامل مکلف شدند بخشی از تسهیلاتی که پرداخت شده و هنوز در سامانه ثبت نشده اند در اسرع وقت در این سامانه پرداخت ثبت شوند.

سامانه تک، سامانه ی دریافت درخواست متقاضیان برای استفاده از تسهیلات اشتغال دستگاه های حمایتی می باشد.

در پنجمین جلسه کمیته استانی جز سوم بند ب ماده دوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ میزان پرداخت تسهیلات به متقاضیان اشتغال در دستگاه های کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج سازندگی، بنیاد برکت، بنیاد علوی، بنیاد کرامت، آستان قدس رضوی، هیأت حمایت از صنایع، قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح، امور عشایری، معاونت امور روستایی معاونت عمرانی و اداره امور زندان های استان ظرف سه ماه گذشته بررسی شد.

b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-31_20-48-26.jpgدر این جلسه مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان به عنوان دبیر جلسه و مدیران دستگاه های مشمول این کمیته و بانک های عامل حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید