استاندار لرستان با اشاره به اهمیت نقش زنان در خانواده گفت: زنان ستون و محور خانواده هستند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار روز پنج‌شنبه در آیین گرامی‌داشت مقام زن و تقدیر از بانوان شاغل در استانداری لرستان، ضمن بزرگداشت هفته زن گفت: دین مبین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برای بانوان قائل است و احترام و تکریم ویژه پیامبر عظیم شأن اسلام به حضرت فاطمه (س) نمونه بارز آن است.

استاندار لرستان گفت: حضرت فاطمه (س) به‌عنوان الگویی نه فقط برای بانوان بلکه برای همه مؤمنین مطرح هستند و باید به ایشان تأسی کرد و ایشان را اسوه قرارداد.

 زیویار با اشاره به اینکه الگوپذیری از زندگی حضرت فاطمه (س) هیچگاه کهنه نمی‌شود افزود: شناخت سیره فاطمی و تمام لحظات حیات این بانوی بزرگوار بر همگان لازم است.

استاندار لرستان گفت: ویژگی‌های رفتاری ائمه معصومین(ع) به ویژه دخت نبی مكرم اسلام تنها محدود به یك زمان و مكان خاص نیست بلكه رفتار و منش آن‌ها در همه زمان ها برای جامعه الگو است.

وی با اشاره به اهمیت نقش زنان در خانواده گفت: زنان ستون و محور خانواده هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در حال حاضر زنان و کودکان در غزه و فلسطین  آماج حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند افزود: دشمن برای از بین بردن قداست جایگاه زن و ارزش‌های انسانی برنامه‌ریزی کرده است اما بر خلاف سیاه‌نمایی‌ها، زنان در جامعه اسلامی ایران دارای جایگاه رفیعی هستند.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-20_22-49-53.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید