معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان از بررسی وضعیت واحدهای تولیدی شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، احسان یاوری بیستم دی ماه در حاشیه ی بازدید از منطقه ی صنعتی دلفان، عنوان کرد: در این بازدید وضعیت کارگاه های تولیدی فعال، نیمه تعطیل و راکد مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: راهکارهای موجود برای توسعه ی واحدهای تولیدی و احیای کارگاه های تعطیل با حضور فرماندار و مدیران مربوطه در این شهرستان تشریح شدند.

معاون استاندار بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی دلفان را از دیگر برنامه های حضور در این شهرستان برشمرد و گفت: حضور در دلفان پیرو دستور استاندار لرستان مبنی بر بررسی نظام مسائل شهرستان های استان به صورت متناوب، انجام شده است.

یاوری تصریح کرد: در همین راستا و طبق خواسته ی دکتر زیویار جلسات نهایی در مرکز استان با حضور معاونین استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی در استان و فرماندار مربوطه برای بررسی مسائل هر شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: اجرای این برنامه می تواند در رفع مسائل شهرستان ها به صورت ویژه موثر باشد.

b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-20_22-41-38.jpgحضور در شورای تامین شهرستان دلفان از دیگر برنامه های معاون سیاسی امنیتی استاندار در سفر یک روزه به این شهرستان بود که مدیر کل امنیتی، انتظامی استانداری لرستان نیز در آن حضور داشت.  

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید