جلسه ی سرمایه گذاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور در استان لرستان به ریاست فرهاد زیویار استاندار لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، در این جلسه محمد امید مدیر عامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور رویکردهای سرمایه گذاری و اقتصادی این مجتمع را به فراخور استان های کشور تشریح کرد.

در این جلسه ظرفیت های سرمایه گذاری استان لرستان از جمله معادن، شیلات، کشت گیاهان دارویی، ایستگاه های پمپاژ کشاورزی با اولویت استفاده ی مددجویان و اقشار محروم استان توسط مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط عنوان شدند.

همچنین در این نشست در مورد واگذاری املاک متعلق به سازمان کمیته امداد به دستگاه های اجرایی با رفع موانع موجود نیز بحث و تبادل نظر شد.

موارد مطرح شده در این جلسه می تواند زمینه ای برای اقدامات آتی که سرمایه گذاری در لرستان و توجه به اقشار محروم است، باشد.

b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-20_22-36-30.jpgدر این جلسه معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی استاندار، مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، مدیران کمیته امداد، جهاد کشاورزی، صمت، شیلات، تعاون کار و رفاه اجتماعی، منابع طبیعی، شهرک های صنعتی و کارشناسان مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور و دستگاه های اجرایی مربوطه حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید