بb_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-09_00-01-17.jpgسمه‌تعالی

یکی از مهم‌ترین فرمان‌های امام خمینی ( ره ) معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تشکیل نهاد انقلابی  گزینش در سال ۱۳۶۱ بود که بی‌شک در پس این تصمیم، تدبیر و درایت آن پیر فرزانه قابل مشاهده است.

نهادگزینش به عنوان یکی از نهادهای مهم در به‌گزینی و پالایش کارکنان دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود که به خوبی در سیستم حاکمیتی، به عنوان یک نهاد خدمتگزار به انقلاب و ملت انجام وظیفه می کند.

رسالت خطیر  نهادهای گزینش در راستای انتخاب افراد صالح و بکارگیری انسان‌های شایسته و متدین از مهمترین اهداف فرمان تاریخی امام راحل (ره) به منظور تشکیل نهاد  گزینش، طی سال‌های نخست پس از انقلاب اسلامی بود که به خوبی اثرات و ثمرات آن در سیستم اداری کشور قابل لمس است.

استفاده از ظرفیت‌های پالایش شده نقش مهمی در شکوفایی و عزتمندی امروز ایران اسلامی داشته که این مهم نیز مرهون زحمات و تلاش‌های گزینشگران و محققین بوده و در نوع خود عملی خداپسندانه است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن سالروز تشکیل نهادگزینش با صدور فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب، سلامتی و توفیق روز افزون تمامی زحمت‌کشان این عرصه را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید