مدیر کل حوزه ی ریاست دیوان عدالت اداری از برگزاری کارگاه تخصصی مسائل قضایی حوزه ی اقتصادی، اراضی و شهرسازی لرستان و دو کارگاه دیگر در خرم آباد خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، مجید بشیری سه شنبه دوازدهم دی ماه عنوان کرد: در  کارگاه تخصصی که در استانداری لرستان برگزار شد، معاون قضایی دیوان عدالت اداری در امور اقتصادی، اراضی و شهرسازی مسائل مختلف این حوزه را برای مدیران دستگاه های اجرایی لرستان تشریح کرد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه ها ایجاد مفاهمه است تا به نحوی رفتار دستگاه‌های اجرایی به سمتی هدایت شود تا کمترین دادخواست ها را در دیوان عدالت اداری داشته باشیم.

مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری کشور تصریح کرد: باید بستری فراهم شود تا تمکین  پذیری مدیران را نسبت به قانون بالا برده و آنچه خواسته مردم و منطبق با قانون است در داخل استان انجام شود و نیاز به طرح دعوای فرد در دیوان عدالت اداری و صرف زمان مضاعف و صدور رای دیوان نباشد.

بشیری لرستان را چهاردهمین مقصد سفرهای مسئولین دیوان عدالت اداری کشور قلمداد کرد و گفت:  امروز با سفری کاملاً تخصصی و از قبل برنامه ریزی شده با حضور معاون قضائی دیوان عدالت اداری و هیات قضایی همراه، علاوه بر کارگاه امروز دو کارگاه تخصصی دیگر را در مرکز استان برگزار کردیم.

وی افزود: کارگاه های تخصصی حوزه‌های کار و تامین اجتماعی، کارگری و کارفرمایی و همچنین اداری و استخدامی بصورت همزمان  با حضور مدیران دستگاه های ذیربط برگزار شدند.

b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-08_23-41-11.jpgکارگاه تخصصی مسائل قضایی حوزه ی اقتصادی، اراضی و شهرسازی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید