استاندار لرستان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فرمانده و علمدار نهضت مقاومت بود افزود: نهضت مقاومت، صهیونیست را به ذلت و خواری کشاند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان فرهاد زیویار روز
سه شنبه در یادواره ۵۰۰ شهید نظم و امنیت لرستان که با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه در آستانه سالروز شهادت فرمانده محور مقاومت سرادر شهید قاسم سلیمانی هستیم، افزود: سردار سلیمانی فرمانده و علمدار نهضت مقاومت بود نهضت مقاومتی که صهیونیست را به ذلت و خواری کشاند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با دست‌های خالی و مشت گره کرده در مقابل رژیم تا دندان مسلح پهلوی به بار نشست و تبدیل به الگو شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه  کشورهای عربی از بیشترین تجهیزات نظامی بهره‌مند بودند اما نتوانستند یک وجب را از اسرائیل پس بگیرند، افزود: جبهه مقاومت با دستان خالی در برابر تجهیزات پیشرفته نظامی ایستاده است.

زیویار با اشاره به مدل و الگوی انقلاب اسلامی کاری کرد که در نهضت مقاومت در حرکت با اعتقاد به خدا در شروع انتفاضه و شکل‌گیری قالب نهضت مقاومت به تاسی از انقلاب اسلامی به وجود آمد.

استاندار لرستان مکتب امام خمینی را مکتب هویت‌ساز دانست و افزود: مکتب حاج قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب امام خمینی(ره) است که با دست خالی اما با ایمان توانست با همراهی ملت ایران به پیروزی برسد.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-08_23-39-09.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید