استاندار لرستان گفت: مدیریت دانش به عنوان نیاز استراتژیک در تحقق اهداف و برنامه های استانداری بوده و مدنظر قرار می گیرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری عنوان کرد: مديريت دانش براي همه افراد و سازمانهاي خواهان پيشرفت يك نياز استراتژيك است و زمینه ساز توسعه خواهد بود.

 وی ادامه داد: آینده پذیراي سازمانهایی خواهد بود که سهم بیشتري از دانش را به خود اختصاص خواهند داد.

استاندار اظهار کرد: مدیران سازمان ها و دستگاههای اجرایی باید با استقرار پایدار نظام جامع مدیریت دانش در راستای طراحی و  توسعه نقشه دانشی استان اقدام کنند.
 
زیویار تصریح کرد: به کارگیری تکنیک های مدیریت دانش از طریق بهبود چرخه سیاستگذاری ، افزایش روند خلاقیت و نوآوري، مجموعه استانداری را در شناسایی اقتضاعات و نیازمندیهای موجود و مواجهه با چالش ها و مسائل مرتبط و اتخاذ راهکارهای بهینه در تحقق اهداف سازمانی، یاری خواهد کرد.

b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-08_23-32-49.jpg وی گفت: باتوجه به وجود زیر ساختهای نظام جامع مدیریت دانش به عنوان یک فوریت مهم مجموعه ستاد استانداری می بایست با همکاری فرمانداران با بهره گیری از راهکارهای نظام جامع مدیریت دانش به منظور تسهیل اجرای راهبردها، برنامه ها و بهبود عملکرد خود اقدام کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید