استاندار لرستان وظیفه اصلی ذیحسابان را به عنوان نماینده دولت نظارت بر جذب و هزینه کرد اعتبارات عنوان کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار شنبه نهم دی ماه در بیست و یکمین جلسه ی ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان گفت: ذیحساب معمولاً شخص دوم یا سوم هر دستگاه اجرایی به شمار می‌آید و به عنوان نماینده دولت در کنار سایر وظایف تخصصی خود، نظارت بر جذب و هزینه کرد اعتبارات و مقررات مالی دستگاه را بر عهده دارد.

وی مسئولیت و ماموریت‌هایی که توسط آنان دنبال می‌شود را برای دستگاه های اجرایی بسیار مهم و حیاتی قلمداد و ابراز امیدواری کرد تا حد امکان مسائل مطرح شده را پیگیری و دغدغه‌های این قشر پرتلاش مرتفع شوند.

استاندار در ادامه با اشاره به حماسه ۹ دی و روز بصیرت،گفت:  بصیرت درک درست، به موقع و اقدام اساسی نسبت به وقایع پیرامون خود است.

 زیویار ضمن گرامی‌داشت حماسه ۹ دی گفت: ملت بزرگ ایران در این روز با حضور حماسی  فتنه را کنار زد و در تداوم حرکت اصیل انقلاب اسلامی، برگ زرینی به تاریخ پر افتخار خود اضافه کرد.
 
 وی در پایان به موضوع اساسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم مشارکت و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در این زمینه پرداخت.

در ادامه این جلسه استاندار لرستان پای صحبت‌های ذی حسابان دستگاه‌های اجرایی استان نشست و  مشکلات کاری و دغدغه‌های مطرح شده را بررسی کرد.

در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان، مدیر کل امور مالی استانداری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-08_23-28-37.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید