استاندار لرستان گفت: منبع شغل ثبت اسناد رسمی کتاب خدا و قرآن مد نظر قرار داده شده است‌.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار ششم دی ماه در مراسم بزرگداشت روز اسناد رسمی، عنوان کرد: این روز دویست و هشتاد و دومین روز سال و برگرفته از آیه ی ۲۸۲ سوره ی بقره است که مبنای آن کلمه ی دین که همان حق است، می باشد.
 
وی تصریح کرد: شغل ثبت اسناد یک پیشینه ی بیش از صد سال دارد که امروز تبدیل به یک درخت تناور شده است.

استاندار به مهم ترین مقوله ها در این شغل اشاره کرد و گفت: جهت مبنایی و فهوایی آن یعنی قرآن، تاثیرات آن در زندگی مردم و سلامت کاری مهم ترین مقوله های مورد تاکید این شغل هستند.

زیویار اظهار کرد: اگر می خواهیم موردی به عنوان دستاورد از شغل دفاتر ثبت اسناد کشب کنیم به نقش آن در اشتغال و شغل هایی که ایجاد می کند می رسیم.

وی عنوان کرد: برای توسعه ی این شغل بایدحساسیت های آن از جمله آموزش ها و تجربیات حاصل از قبل را مدنظر قرار داد.

استاندار تاکید کرد: در توسعه ی شغل دفاتر اسناد رسمی نباید کیفیت را فدای کمیت کرد و به انجام دقیق و کم نقص کار بیش تر توجه کرد.

زیویار ضمن تمجید از زحمات جامعه دفاتر اسناد رسمی استان، گفت: ما می بایست به خاطر تجربیات گرانبهایی که زحمت کشان این کار به لحاظ علمی و عملی حاصل کرده اند برای دست اندرکاران آن احترام قائل باشیم.

b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-28_20-22-58.jpgدر این مراسم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیرکل ثبت اسناد لرستان، سردفتران و کارشناسان دفاتر ثبت اسناد رسمی استان حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید