معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در ایام نوروز از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود تا از بروز حوادث و سوانح رانندگی جلوگیری کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، احمدرضا دالوند در جلسه شورای راهبری ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل جاده‌ای استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال به‌طور طبیعی با افزایش تردد جاده‌ای مواجه هستیم، به‌منظور پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی که منجر به فوت می‌شود این جلسه تشکیل شد.

وی افزود: در ایام نوروز از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود تا از بروز حوادث و سوانح رانندگی جلوگیری کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: موضوعات و مسائلی که در اینگونه جلسات مطرح می‌شود باید بصورت تخصصی کارشناسی شو تا بتوانیم نتایج قابل قبولی بدست آوریم.

وی با اشاره به هوشمندسازی و رفع نقاط حادثه‌‌خيز جاده‌ها، گفت: امیدواریم با این‌اقدامات پیشگیرانه بتوانیم از بروز حوادث و سوانح رانندگی جلوگیری کنیم.

دالوند به همکاری صدا و سیما و نقش فرهنگ سازی ترافیک در راستای کاهش تصادفات اشاره و عنوان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با مشارکت شهرداری و راهداری استان بحث آموزش را در دستور کار قرار دهد.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-28_20-21-13.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید