استاندار لرستان گفت: در دولت سیزدهم ۳۰۰ کیلومتر خط انتقال آب در استان اجرا شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و
امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار عصر چهارشنبه ششم دی ماه در جلسه قرارگاه بسیج سازندگی استان، عنوان کرد: از ابتدای این دولت تا کنون در حوزه آب، پروژه آبرسانی به ۷۰ روستا، ایجاد ۸۰ کیلومتر کانال آبرسانی علاوه بر ۳۰۰ کیلومتر خط انتقال آب  در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش‌های آبخیزداری، منابع طبیعی، راهداری، مدرسه سازی و ...کارهای زیادی  انجام شده است.

استاندار لرستان تصریح کرد:  همچنین از نظر تکمیل پروژه‌های حوزه علوم پزشکی و بهداشت و درمان در وضعیت خیلی خوبی قرار داریم و می‌خواهیم با این همراهی و همدلی سرعت کار را بیشتر کنیم تا هم از حیث فرایند اداری و هم از حیث اقدام و عمل  با نظارت و همراهی دستگاههای اجرایی  قدم‌های اساسی برداشته شود.

زیویار ابراز کرد: حسن بعضی نهادها و موسسات از جمله تشکیلات بسیج، سپاه و سایر مجموعه ها در سطوح مختلف این است  که بخش‌های اعتقادی آنها پررنگ‌تر  است و ما هم افتخار می‌کنیم که در این مجموعه نهاد ها عضو هستیم و حضور داریم.

وی گفت: این موضوع در همه دولت‌های انقلاب اسلامی در دستور کار قرار داشته و خصوصا در دولت مردمی آیت الله رئیسی پررنگ‌تر شده است و قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی که در این دوره منعقد شده علی رغم وجود محدودیت‌های بودجه‌ای کشور که به خاطر تحریم با آن مواجه هستیم  شاید قابل مقایسه با قبل نباشد و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)که اصل کار آن محرومیت زدایی است در ۱۲ محور در سطح کشور فعالیتهای گسترده ای انجام داده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در همه ادوار مردم اهل کار خیر بوده‌اند اما انجام این امورات با همراهی نهادهای رسمی در دولت مردمی ،رنگ
 و لعاب خاص خودش را پیدا کرده است ، گفت:  در حال حاضر قائده نظام مقدس جمهوری اسلامی بر این منوال نهاده شده است که همه
دستگاه‌های منبعث از حکومت برای خدمت رسانی به مردم در کنار هم قرار داده شوند.

 زیویار عنوان کرد: در دوران جنگ همه این مجموعه ها جبهه سختی در مقابل داشتند  که حاصل آن دفاع مقدس بود و در ‌مراحل بعدی  مقابله با داعش و مقابله با فتنه‌هایی که بیرون از مرزها متوجه این کشور می‌شد اما امروز بسیج ، سپاه و نیروهای جهادی و مردمی در بحث محرومیت زدایی در جبهه‌های نرم و در بخش‌های غیرنظامی و غیر جنگی به شکل‌های دیگری وارد شده اند.

   وی در این جلسه از همه اعضا که با نام جهاد و بسیج در کنار هم قرار گرفته و در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، بهداشت و درمان، راه روستایی، مدرسه سازی، راه و شهرسازی و رسیدگی به سایر امورات می‌خواهند به مردم کمک کرده و در رفع محرومیت قدم بردارند تقدیر کرد.

در این جلسه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیر کل دفتر فنی استانداری، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و  مدیران کل دستگاه‌های اجرایی عضو ، نمایندگان سپاه، بسیج و گروه های جهادی حضور داشتند.
b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-28_20-16-57.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید