استاندار لرستان گفت: در جهاد دانشگاهی با ظرفیت حداکثری در این سازمان به جامعه خدمات ارائه می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار صبح روز چهارشنبه ششم دی ماه در دیدار با فارسی قائم مقام جهاددانشگاهی کشور عنوان کرد: جهاد دانشگاهی نهادی است که بعد از انقلاب بر اساس نیاز و مطالبات مردم شکل گرفت و با حداکثر ظرفیتی که در آن وجود دارد به ارائه ی خدمت به مردم می پردازد.

وی با اشاره به دارا بودن ۲۰ درصدی این سازمان از مراکز درمان ناباروری کشور، اظهار کرد: از تعداد ۱۱۰ مرکز درمان ناباروری کشور نزدیک به ۲۰ درصد مربوط به مراکز جهاد دانشگاهی می باشد که با تطبیق اعتبارات این سازمان و میزان خدمات ارائه شده در این حوزه از حداکثر ظرفیت های موجود در آن خدمت ارائه می شود.

استاندار گفت: جهاد دانشگاهی مانند سایر سازمان های انقلابی که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور شکل گرفتند براساس خواست مردم ایجاد و به صورت جهادی و انقلابی به جامعه خدمت می کنند.

زیویاربه بازدیدی که پاییز گذشته توسط تیم مدیریتی استانداری از مجموعه ی جهاد دانشگاهی و مرکز ناباروری برکت این سازمان انجام شد اشاره کرد و تأکید کرد: این سازمان در استان کارنامه ی خوبی را ارائه کرده و باید بیش تر مورد حمایت قرار گیرد و ما در این راه آمادگی لازم را داریم اما مسئولین آن نیز باید به صورت ویژه پیگیری کنند.

وی خطاب به رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: نیاز است که با مشورت مسئولین جهاد دانشگاهی کشور برنامه ریزی های کوتاه، میان و بلند مدتی به منظور ارتقا کمی و کیفی خدمات در این سازمان تدوین شود.

b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-28_20-12-52.jpgاستاندار لرستان همچنین در خصوص ساختار آموزشی جهاد دانشگاهی اظهار کرد:  رشته هایی که در دانشگاه های زیر مجموعه جهاد دانشگاهی ارائه می شوند مورد پذیرش جامعه و نقش کاربردی در مسائل آن دارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید