معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  لرستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: پژوهش‌ها و تحقیقات جهاد دانشگاهی منشأ خدمت به مردم و بشریت است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، احمدرضا دالوند در مراسم تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی، این نهاد را پس از انقلاب اسلامی برخاسته از نظام با رویکرد اسلامی‌ بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: همواره رهبر معظم انقلاب تاکیداتی بر این مرکز علمی و پژوهشی داشتند.

وی ادامه داد: اگر به پیشینه دانشگاهی در کشور توجه کنیم از ابتدا نقص مهمی مانند کاربردی نبودن تحقیقات و پژوهش‌هايی که صورت می‌گرفت؛ وجود داشت که پس از اتمام کار در کتابخانه‌ها بایگانی می‌شد و برای مردم و نظام ثمری نداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ادامه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تاسیس و راه‌اندازی اینچنین مراکز پژوهشی برای رفع این نقص مهم اشاره و عنوان کرد: موضوع مهمی که‌ باید در کارها و مسئولیت‌ها مدنظر قرار گیرد این‌است که برنامه‌ها و اقدامات ما منتج به چه نتیجه‌ مناسبی شود.

وی ادامه داد: در گام‌هایی که برمی‌داریم و یا برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌شود در نهایت باید خروجی آن مشخص و خدمت به مردم و بشریت باشد، چراکه فلسفه تمام اقدامات و اتفاقات باید خدمات رسانی به مردم باشد.

دالوند تصریح کرد: جهاد دانشگاهی به خوبی در این مسیر حرکت کرده و نمونه آن پژوهش‌ها و تحقیقاتی بوده که مورد تاکیدات مقام معظم رهبری  است.

وی افزود: این پژوهش‌ها تبدیل به منشأ  خدمت به بشریت شده است و نه تنها در کشور بلکه خارج از مرزها دانش و پژوهش‌های این مرکز استفاده می‌شود.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-28_20-11-14.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید