معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اهمیت مجموعه «ره‌نامه» در شناخت تفکر انقلاب اسلامی گفت: ترویج و تبلیغ این مجموعه ضروری است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان احسان یاوری روز سه‌شنبه در آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» ضمن تسلیت شهادت حضرت ام‌البنین (س) و  شهادت سردار جبهه مقاومت "سید رضی موسوی" گفت: این حرکت ددمنشانه مصداق بارز جنایت جنگی است.

وی با اشاره به اینکه انتقام خون شهدای جبهه مقاومت گرفته خواهد شد، افزود: این شهادت‌ها و فجایعی که در فلسطین رخ می‌دهد مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را هموار خواهد کرد.

معاون استاندار لرستان در تشریح ویژگی‌های مجموعه "ره‌نامه" گفت: مقام معظم رهبری، حکیم، عالم و فقیهی به تمام معنا هستند که  بیاناتشان برآمده از مبانی اصیل و دقیق انقلابی و اسلامی است.

یاوری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر مبنای دینی تسلط کامل دارند و با گفتار ائمه معصومین آشنایی کامل دارد افزود: ایشان یک فرمانده به تمام معناست و شخصیت علمی، سیاستمداری توانمند هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک حادثه سیاسی نیست انقلاب اسلامی یک رخداد است که ریشه در مبانی و تفکر اصیل دارد و برای آن امتداد جاودانه متصور هستیم و در جهان سایه می‌افکند و در منطقه قدرت دارد و در این راستا ستون این خیمه و جریان امامین انقلاب اسلامی است.

یاوری گفت: نگاه مقام معظم رهبری امتداد و نگاه امام راحل است و مشرف بر زمان حال و ناظر برآینده است.

وی با بیان اینکه بهترین پاسخ برای هدایت جوانان به راه انقلاب تبیین شخصیت مقام معظم رهبری است افزود: یک جوان انقلابی اگر می‌خواهد مسیر انقلاب اسلامی را طی کند باید تفکرات و اندیشه مقام معظم رهبری در مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» را بخواند و بداند.
 
یاوری گفت: این مجموعه کامل و در زمینه‌های مختلف بیان شده و در جریان انقلاب اسلامی امروز نیاز است جوان ما نسبت به این موضوعات آگاهی داشته باشد، همچنین بیانات و جملات رهبر از قبل از انقلاب و اندیشه ایشان در این مجموعه دیده شده است.

یاوری گفت: گردآوری این مجموعه از سوی پژوهشگران توانمند صورت گرفته و متعلق به یک قشر خاص نیز نیست برای شناخت تفکر انقلاب اسلامی است و ترویج و تبلیغ این مجموعه ضروری است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بیانات رهبر در دیدار با مردم کرمان و خوزستان در اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: همه باید در تبیین موضوع انتخابات و جلب مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح براساس مبانی و معیارهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای منتشر و امروز همزمان در دانشگاه‌های سراسر کشور رونمایی شد.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-28_20-00-55.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید