دومین رویداد مدیریت بحران ایران قوی در مصلی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان دومین رویداد مدیریت بحران ایران قوی با حضور نمایندگانی از سازمان جهانی بهداشت، سازمان ملی مهاجرت روز دوشنبه در محل مصلی امام خمینی (ره) با حضور وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران فعالیت خود را آغاز کرد.

استاندار لرستان نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه، در غرفه اداره کل مدیریت بحران استان حاضر و در جریان نحوه ارائه خدمات‌رسانی دستگاه‌های عضو و شرکت‌های بخش خصوصی همیار حوزه مدیریت بحران در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه قرار گرفت.

محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در حاشیه این رویداد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: علاوه بر شرکت‌های دانش‌بنیان و موسسات فعال در این حوزه، ۳۱ دستگاه‌ عضو شورای عالی مدیریت بحران در این زمینه مسئولیت دارند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد می‌تواند امکان تعامل شرکت‌ها و موسسات با این دستگاه‌ها را تسهیل کند افزود: در نمایشگاه امسال وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی مرتبط با تولیدات بحران و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان که محصولات جدیدی در حوزه پیشگیری، مقابله و بازسازی و بازتوانی تولید کرده‌ و در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

این رویداد تا ششم دی ماه ادامه خواهد داشت.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-28_19-49-33.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید