b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_upload_slides_2345.jpgاستاندار لرستان گفت: هیچکس حق ندارد آموزش و پرورش را دچار مشکل کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش بیان کرد: امیدواریم مدیرکل جدید بتواند اهداف و وظایف حوزه آموزش و پرورش را با تدبیر و سوابق خوبی که دارد، تحقق ببخشد.

وی با بیان اینکه آقای زینی‌وند باید بتواند آنچه که در حوزه مهم و اثرگذار آموزش و پرورش نیاز است را اجرا کند، افزود: مدیران قبلی این دستگاه نیز منشا خدمات و اثرات خوبی بودند که از زحمات آنان کمال تشکر و تقدیر را داریم.

خادمی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم آموزش و پرورش را به سمت وظیفه اصلی خود که تعلیم و تربیت است سوق دهیم و از آنچه که وظیفه آن نیست دور کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه آموزش و پرورش میدان رقابت افراد و چهره‌های سیاسی نیست، گفت: این سازمان جوانان و نونهالان ما را در اختیار داشته و باید به بهترین نحو ممکن آنان را تربیت کند.

مدیر ارشد استان با تاکید بر اینکه هیچکس حق ندارد آموزش و پرورش را دچار مشکل کرده و یا در انجام وظایفش برای آن مانع ایجاد کند، اظهار کرد: امیدواریم با مدیریت جدید آرامش به طور کامل به آن برگردد و دیگر التهابی وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: جوانان ما باید تنها به فکر تحصیل، آموزش و تربیت بوده و دغدغه دیگری را نداشته باشند.

خادمی آرامش را در آموزش و پرورش بیشتر از هر زمانی طی این روزها ضروری دانست و افزود: با توجه به نزدیکی فصل امتحانات، باید همه کمک کنند تا آرامش در آموزش و پرورش برقرار شود.

استاندار لرستان ادامه داد: باید کمک کنیم مدیریت جدید وظایف خود را با کیفیت بهتری انجام دهد چراکه تاثیر آن در تربیت جوانان و نونهالان ما نمود پیدا می‌کند.

لازم به ذکر است در این جلسه دکتر خادمی از تیم کشتی آزاد دانش‌آموزی لرستان که در مسابقات جهانی مراکش قهرمان جهان شد تجلیل به عمل آورد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید