b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_upload_slides_45630000.jpgاستاندار لرستان بر لزوم حضور مشاوران دانشگاهی در کارگروه‌های تخصصی استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی در جلسه با مشاوران دانشگاهی اظهار کرد: مشاوران باید با توجه به تخصص خود و متناسب با موضوعات جلسات کارگروه‌های تخصصی استان در این کارگروه‌ها حضور داشته باشند و نقطه‌نظرات تخصصی و کارشناسی خود را مطرح کنند.

وی با تاکید بر اینکه آثار نظریه‌های دانشگاهیان باید در توسعه استان دیده شود بیان کرد: برای رفع چالش‌ها و مشکلات باید از ظرفیت‌ بزرگ دانشگاههای استان استفاده شود، بنابراین مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی استان باید از ظرفیت‌ها و نیروی انسانی کیفی دانشگاه‌ها برای رفع چالش‌های حوزه‌ی کاری خود، استفاده کنند.

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: وقتی مشکلی مطرح می‌شود باید راه‌حل برای رفع مشکل هم بیان شود و در این راستا باید به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جامعه‌ی محققان و دانشگاهیان استان توجه کرد.

خادمی تأکید کرد: می‌توان براساس موضوعات و مسائل مرتبط با توسعه‌ی استان، در ساختار گروه مشاوران دانشگاهی نیز تغییراتی داد و جمع بیشتری را در این رابطه شکل داد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال راه‌حل برای انجام کارها و مشکلات استان هستیم، تصریح کرد: یکی از راه‌های دسترسی به اطلاعات مشارکت در بحث‌ها، شرکت در جلسات و آسیب شناسی و در نهایت پیشنهاد راه‌کار است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید