Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image http://lorestan-news.ir/images/۹s۹b۹۱۴۴.jpg
There was a problem loading image http://lorestan-news.ir/images/۹s۹b۹۱۴۴.jpg

9s9b9144.jpgمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از توسعه کشت آبی در ۱۴۰۰ هکتار اراضی ملی رومشکان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، گودرز امیری در جلسه واگذاری ۲۰۰۰ هکتار از اراضی دیم برای توسعه کشت محصولات آبی به قرارگاه خاتم الانبیاء اظهار کرد: ما آمادگی داریم ۱۴۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان رومشکان را برای توسعه کشت آبی واگذار کنیم.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه نماینده قرارگاه خاتم برای دریافت مجوز تخصیص آب از وزارت نیرو پیگیری کند، بر کشت گیاهان دارویی و درختان مثمر ثمر در این اراضی تاکید کرد و گفت: در این راستا توجه به ظرفیت اهالی منطقه بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد تصفیه‌خانه شبکه فاضلاب شهرستان رومشکان می‌توان آب آن را برای تامین آب و توسعه اراضی منطقه استفاده کرد.

امیری با اشاره به وجود اراضی در دیگر نقاط استان و تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت اهالی منطقه گفت: با همکاری جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، سازمان آب منطقه‌ای استان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مناطق مورد نظر کشت گیاهان دارویی، درختان دیم و مثمر ثمر را شناسایی کرده تا پس از بررسی اقدامات بعدی انجام شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید