b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_98_img_9172.jpgمعاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، گفت: برخی رشته‌های مورد نیاز از سوی دانشگاه علمی کاربردی استان احیا شده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، محمود ثمینی امروز در مراسم تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی لرستان در سخنانی با بیان اینکه اهمیت علم و دانش بر کسی پوشیده نیست و جامعه ای که افراد آن آگاه، بالغ، باسواد و اهل علم باشند توسعه یافته محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر نخبگان ما در جامعه توسعه یافته باشند، سازمان های ما بالنده و توسعه یافته باشند جامعه نیز توسعه یافته خواهد بود، تصریح کرد: تناسب تحصیلی با شرایط و نیازهای جامعه بسیار مهم است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه خیلی از رشته های دانشگاهها بازار کار ندارند، عنوان کرد: افراد با این نگاه وارد دانشگاه می شوند که در جایی تحصیلات آنها مورد خدمت واقع شود و تاثیر گذار باشد یا اینکه فرد برای خود شغلی ایجاد کند و برای زندگی و ادامه تحصیل او شرایطی فراهم شود.

ثمینی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در سال های گذشته دانشگاه علمی کاربردی در این مسیر قرار گرفته است و کسانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند علاوه بر اینکه مراحل علمی را پشت سر می گذارند، مهارت های مورد نیز را همزمان دریافت می کنند، افزود: این امر خیلی ارزشمند است و در پیشرفت کار، اشتغالزایی، کارآفرینی و ... تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه محیط علمی را تجربه کرده اند و سایر آیتم های مورد نیاز ارتباط با جامعه را دریافت می کنند، تصریح کرد: این امر در توسعه جامعه بسیار تاثیر گذار است.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، تصریح کرد: امیدواریم رشته هایی که مورد نیاز در استان هستند برای توسعه و پیشرفت مورد توجه قرار گیرند.

ثمینی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های لرستان در حوزه های مختلف، عنوان کرد: برخی رشته های مورد نیاز از سوی دانشگاه علمی کاربردی استان احیا شده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید