Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image http://lorestan-news.ir/images/film/۸۷۹f۵۶fa-۹۰b۳-۴۹۲d-۹۱۹b-eb۶۷۰۷۵۸aa۲f%۲۰copy.jpg
There was a problem loading image http://lorestan-news.ir/images/film/۸۷۹f۵۶fa-۹۰b۳-۴۹۲d-۹۱۹b-eb۶۷۰۷۵۸aa۲f%۲۰copy.jpg

879f56fa-90b3-492d-919b-eb670758aa2f copy.jpg



دکتر سید موسی خادمی استاندار لرستان در مراسم کلنگ زنی فاز اول پروژه آبرسانی به۳۴ روستای متاثر از طرح قمرود گفت: دولت با تمام محدودیت‌ها و مشکلاتی که دارد توجه به کار عمرانی و اقتصادی و رفاه مردم و توسعه در روستاها را فراموش نکرده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان در این مراسم که با حضور اردکانیان وزیر نیرو و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در الیگودرز برگزار شد، دکتر خادمی استاندار لرستان با اشاره به وجود ظرفیت ها و توانمندی های خوب منطقه الیگودرز گفت: دور از عقل و تدبیر است که مناطقی که این‌همه ظرفیت و منابع در اختیار دارند و حتی آب برخی مناطق دیگر کشور از این مناطق تامین می شود به دلیل عدم دسترسی به آب روستاهای آن از سکنه خالی شوند.

استاندار لرستان گفت: اگر در این مناطق کسی به دلیل عدم دسترسی به آب ناچار به کوچ و مهاجرت شود ما خود را مقصر می‌دانیم.

وی افزود: دولت تلاش می‌کند تا دسترسی پایدار به آب شیرین و بهداشتی برای شرب و آب مناسب و کافی برای فعالیت‌های کشاورزی و اقتصادی را در این مناطق فراهم آورد.

خادمی افزود: هدف دولت این است که آب، برق ،گاز ،جاده و سایر زیرساخت‌ها را برای روستاها فراهم کند چرا که این مناطق خود از مناطق مولد و تولید‌کننده هستند.

استاندار لرستان ضمن تشکر از دکتر اردکانیان وزیر محترم نیرو و مجموعه پرسنل و کارکنان این وزارتخانه در تخصیص آب و تخصیص منابع مالی برای اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای متاثر از طرح قمرود ار امیدواری کرد که وزارتخانه‌ نیرو توجه مضاعفی به پروژه‌های در دست اجرای این وزارتخانه در لرستان داشته باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید