b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_98_6e9d8520-d50c-4db5-94ac-a9db9b8dd54b.jpg



استاندار لرستان بر لزوم توزیع عادلانه اقلام کمکی به سیل‌زدگان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر سید موسی خادمی در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان با اشاره به اقلام اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اظهار کرد: این کار یک اقدام ارزشمند و مناسبی بوده و یکی از حلقه‌های مفقوده کمک به مردم در بحث دولت است که توانسته به خوبی این موضوع را پوشش دهد.

وی در ادامه افزود: وام معیشتی و کمک‌های بلاعوض نیز به همین منظور پرداخت می‌شود اما با توجه به مشکلات جانبی زیادی که شخص سیل‌زده دارد نمی‌تواند به درستی نیازهای خود را تامین کند.

استاندار لرستان با بیان اینکه این اقدام ارزشمند مورد استقبال قرار گرفته است، تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که این امتیاز تبدیل به موضوع منفی نشود، چراکه اگر نتوانیم بخوبی در توزیع آن اقدام کنیم باعث ایجاد نارضایتی خواهد شد.

وی تمام هدف و تلاش نظام و دولت را خدمت رسانی و ایجاد رضایت عنوان کرد و گفت: اصل نظام حکومت‌داری خدمات‌رسانی در راستای ایجاد رضایت مردم است، چراکه این رضایت‌مندی باعث تقویت نظام خواهد شد.

دکتر خادمی با اشاره به ۱۰ هزار پک اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که این اقلام به دست آسیب دیدگان ناشی از سیل برسد.

وی گفت: آنچه در اختیار قرار گرفته است می‌تواند نیاز مردم آسیب دیده را برآورده کند، البته این در صورتی امکان‌پذیر است که بتوان به درستی توزیع کرد.

مقام عالی‌رتبه استان با تاکید بر توزیع عادلانه این اقلام اظهار کرد: باید بتوانیم خدمت‌رسانی به مردم آسیب دیده از سیل را دقیق‌تر مدیریت کنیم و دستگاه‌ها بدون هماهنگی سامانه سجاد نسبت به توزیع اقلام اقدام نکنند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول ۳۰۰۰ خانوار مشخص شده که طی روزهای آتی در بین آنها توزیع خواهد شد؛ بر لزوم تسریع در ساماندهی بازسازی و نوسازی خانه‌های تخریبی مناطق سیل‌زده تاکید کرد و گفت: خانه‌های تخریب شده و یا آنهایی که در حریم رودخانه قرار گرفته‌اند در اولویت قرار داده و نسبت به ساخت آنها اقدام شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید