b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_98_919674.jpgمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: برآورد خسارت سیل ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، محمد موحدپور در نشست خبری قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان اظهار کرد: با وقوع سیل تقسیم کاری در بین مدیران و دستگاه‌های خدماتی استان داشتیم که بسیار کارساز بود.

وی ادامه داد: کمیته برآورد خسارات در استانداری تشکیل شد که این کمیته به جهت اینکه بتواند وظایف خود را به دقت انجام دهد، جلسه اولیه‌ای تشکیل و براساس دستورالعمل مقرر شد کمیته تخصصی خسارت در سطح بخش‌ها انجام شود.

موحدپور خاطرنشان کرد: تاکنون چهار جلسه در کمیته برآورد خسارت برگزار شده  که در آن ۱۸ مصوبه تصویب شد که ۱۵ تا از آنها اجرایی شده  و چهار مصوبه در حال اجراست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان افزود: تاکنون ۳۱۴۳ پرونده از خسارات سیل در سامانه سجاد وارد شده است که ۱۰۲۵ پرونده مربوط به خسارات زراعی و باغی است و ۱۰۳۵ پرونده مربوط به دام، طیور و زنبورعسل، ۵۰ پرونده در حوزه خسارات آبزیان و ۳۳ پرونده در حوزه آب و خاک است که در سطح شهرستان نهایی شدند و در سطح استان درحال بررسی هستند.

وی با بیان اینکه برآورد خسارت همچنان ادامه دارد، گفت: حوزه آب هم به سامانه سجاد اضافه شده که خسارات این بخش در حال برآورد است.

موحدپور با اشاره به اینکه نمی شود سیل را با زلزله مقایسه کرد و ماهیت آنها با هم متفاوت است، ادامه داد: در زلزله میزان خسارات کمتر است اما در سیل ناامیدی و یأس به خسارت دیدگان دست می‌دهد و امیدواریم بتوانیم به مردم لرستان خدمت کنیم و جبران خسارت شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید