b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_1035.jpgاستاندار لرستان از راه‌اندازی پروازهای مشهد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک روز زن و مادر با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها برای استقبال از مسافرین نوروزی باید آمادگی لازم را داشته باشند، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود که امسال حجم خوبی از مسافرت ها به غرب کشور به خصوص لرستان اختصاص خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: ما باید وظایف خود را از حیث پذیرایی هم میهنان و نیز بهره‌برداری از اقتصاد گردشگری را به خوبی انجام دهیم.

استاندار لرستان با تاکید بر لزوم نظارت و کنترل دستگاه‌های مربوطه بربازار، بیان کرد: علی رغم اینکه سال گذشته از برپایی نمایشگاه‌ها جلوگیری شد امسال به ایجاد این نمایشگاه‌ها و گسترش مراکز عرضه کالاها تاکید داریم.

وی افزود تعاونی‌های مصرف دستگاه‌های اجرایی مانند صنعت و معدن، اداره تعاون و... به ایجاد مراکز عرضه و نمایشگاه اقدام کنند. این مراکز باعث مرجع قیمت شده و همچنین عرضه کالاها را در بین مردم گسترش می‌دهند تا دچار مشکل نشوند.

دکتر خادمی در بخش دیگری از سخنان خود به پروازهای ایرلاین‌ها در فرودگاه خرم آباد اشاره کرد و گفت: طبق گزارش روزانه این فرودگاه پروازها عمدتا با ۲۰ الی ۲۵ نفر انجام می‌شود، اين در حاليست كه سرنشينان هواپيماها ٨٠ تا ٩٠ نفر هستند كه جاي نگراني است چراكه ايرلاين‌ها وضعيت اقتصادي را نيز مدنظر دارند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌جای صرف هزینه زمینی برای ماموريت می‌توانند از این پروازها استفاده کنند و البته هزینه‌هایشان کمتر خواهد شد.

استاندار لرستان خبر داد: به زودي پروازهاي مشهد برقرار مي‌شوند.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه در آستانه هفته نیکوکاری هستیم، باید در پایان سال با اهدای کمک‌های خود یاری‌رسان همنوعان‌مان باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید