b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_1033.jpgبه گزارش روابط عمومی استانداری لرستان،  احمدمرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در آیین گرامیداشت روز مهندس که در سالن جهاد استان برگزار شد، ضمن تبریک روز مهندس و روز زن گفت: بیشترین احترام استاندار به پیمانکاران و مهندسین بوده که نسبت به گذشته قابل قیاس نیست.
وی افزود: استاندار لرستان از روزی که به عنوان استاندار منصوب شدند علیرغم محدودیت های منابع برای توسعه استان تمام تلاش خود را بکار گرفته که جای تقدیر دارد.مرادپور یادآورشد: در این یکسال و چند ماه توسط استاندار لرستان ۱۲۵پروژه کلیدی و شاخص در لرستان شناسایی و برای تکمیل آنها کارهای بزرگی صورت گرفته و تاکنون از پیشرفت مطلوبی برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه نمونه این پروژه ها بحث پمپاژهای آب بوده که سالیان سال بلاتکلیف بوده و امروز آماده افتتاح و بهره برداری می باشند، گفت: ما از مهندسین عزیز انتظار انتقاد مهندسی داریم، یعنی اظهار نظر مهندسی باید مبنای علمی داشته و با عدد رقم باشد.
مرادپور با انتقاد از برخی اظهار نظرهای غیرکارشناسی در سیل اخیر در لرستان توسط برخی مهندسین گفت: سیلهای اخیر در لرستان تا خوزستان و سد کرخه را در برگرفته و نزدیک به یکهزار میلیارد تومان خسارت به لرستان وارد کرده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: مهندسین ما باید مقوله سبک سازی، هوشمندسازی و به اقتصادی بودن ساخت و سازها توجه ویژه ای داشته باشند.
وی افزود: بزودی بحث مجریان ذیصلاح اجرایی می شود.
مرادپور گفت: امروز بحث بازآفرینی شهری یک فرصت است و باید از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم.
وی اظهار داشت: تهیه نقشه بازآفرینی شهری آماده شده و در فاز نخست بیش از ۴هزار واحد احداث می شود، اما هیچگونه محدودیتی برای افزایش این سهمیه وجود ندارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید