b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_1030.jpgبه گزارش روابط عمومی استانداری لرستان،  احمد مرادپور در همایش شهرداران استان لرستان که به مناسب عید نوروز در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، ضمن تبریک روز مهندس گفت: شهرداران شهرهای استان لرستان باید از هم اکنون به دنبال ساماندهی و آماده کردن زیرساخت‌های شهری برای استقبال از مسافران نوروزی باشند.
وی افزود: شهرداران باید هرچه سریع تر به دنبال پرداخت حقوق معوقه کارگران و کارمندان، تمیزکردن شهرها، ساماندهی ورودی و خروجی شهرها، آماده کردن پارک ها و مناظر تفریحی
شهرها باشند.

 مرادپور یادآور شد: شهرداران باید برنامه های خود را برای سال آینده برنامه ریزی کرده و به دنبال درآمدهای پایدار برای شهرداری های خود باشد. وی افزود: عمده مشکلات شهرها در حال حاضر عدم آسفالت مناسب کوچه و خیابان هاست که شهرداران در این زمینه باید قبل از عید نوروز این مشکلات را رفع کنند.
 مرادپور اظهار داشت: تیم نظارتی ویژه از سوی استانداری لرستان در آینده نزدیک به شهرهای استان سفر کرده و گزارش کامل آمادگی هر شهرستان را جمع آوری و به استاندار محترم لرستان اعلام می‌کنند که این در ارزیابی شهرداری ها بسیار مهم و تاثیرگذار است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید