قول مساعد بانک توسعه تعاون و رفاه کارگران برای مشارکت در پروژه های عمرانی و اقتصادی لرستان

در ادامه پیگیری های دکتر خادمی در تهران و پیرو سفر اخیر معاونین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان، جلسه بررسی موضوعات و مباحث مرتبط با سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی و پروژه های عمرانی استان برگزار شد .

عصر امروز جلسه بررسی موضوعات و مباحث مرتبط با بنگاه‌های اقتصادی و پروژه های عمرانی استان با حضور دکتر خادمی استاندار لرستان و مدیران عامل بانک های رفاه کارگران و توسعه تعاون در تهران برگزار شد .

 استاندار لرستان در این جلسه که مهندس شاکرمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشت، گفت: مشارکت بانک ها در پروژه های عمرانی و اقتصادی استان با هدف حمایت از آنها ضرورت دارد .

 دکتر خادمی اظهار داشت: تسریع در تعیین تکلیف واحدهای اقتصادی استان که در تملک بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران هستند، از موضوعات مهم مطرح شده در جلسه امروز بود که با مدیران این بانک ها برای کمک به بازگشت طرح ها به چرخه تولید بحث و گفتگو شد .

وی تصریح کرد: در این نشست پیشنهاد شد تا سود حاصل از فعالیت این دو بانک با هدف رفع محرومیت ها و کمک به زیر ساخت ها در لرستان سرمایه گذاری شود .

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: مدیران بانک های شرکت کننده در جلسه ضمن استقبال از این پیشنهاد، اعلام آمادگی کردند که خواسته های لرستان را انجام داده و نسبت به معرفی سرمایه گذاران توانمند در حوزه های مختلف، اقدامات لازم را عملی کنند .

دکتر خادمی در ادامه صحبت‌های خود با طرفین حاضر در جلسه افزود: اولویت استان، مشارکت بانک ها در پروژه های اقتصادی و عمرانی حوزه راه و آب است و زمینه آن نیز فراهم می باشد .

وی در پایان گفت: مدیران عامل هر دو بانک ضمن قول مساعد برای مشارکت در پروژه های اقتصادی، تأمین وام و تسهیلات بانکی برای سرمایه گذاری در لرستان، متعهد شدند مجموعا مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال در قالب ماده ۵۶ به پروژه های عمرانی استان اختصاص دهند .

photo_2020-11-04_07-50-25.jpg