استاندار لرستان گفت: برگزاری پرشور و با شکوه اعیاد شعبانیه باعث افزایش نشاط در جامعه می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار چهارم اسفندماه در جلسه ی شورای اطلاع رسانی استان، اظهار کرد: در آستانه تولد حضرت بقیه الله «عج» و اعیاد شعبانیه؛ دستگاه های اداری، گروه های غیردولتی و فرهنگی تلاش کنند که این اعیاد به بهترین نحو جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه باتوجه به ایام انتخابات، برگزار شود.

وی ادامه داد: بررسی حداقلی نشان می دهد در ۴۵ سال گذشته لرستان همیشه جز ۷ استان های برتر کشور برای حضور حداکثری و پرشور در انتخابات در سطح کشور بوده و حتی رکورددار حضور مردم و مشارکت در انتخابات بوده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: تلاش برای برگزاری پرشور انتخابات سبب می شود که خصلت مهم لرها و لرتباران یعنی پایبندی به نظام و اهداف نظام جمهوری اسلامی، علیرغم مشکلاتی که دارند، همچون همیشه پرشور و گرم باشد زیرا این مردم هیچوقت از ابراز وفاداری به اسلام و میهن اسلامی فروگذار نکرده اند.

زیویار اظهار کرد: لرها همیشه با حضور حداکثری خود، پشتیبان محصول اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی که همان انقلاب و نظام اسلامی است، بوده اند و از آن دفاع کرده اند.

گفتنی است در این جلسه برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات تصمیماتی بصورت مصوبات جلسه اتخاذ شد.b_300_0_16777215_00_images_1401_2_photo_2024-04-07_00-01-18.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید