فرهاد زیویار در جلسه شورای ورزش استان گفت: استان لرستان، میزبان مسابقات کشتی و تورنمنت بین المللی جام شهیدان علی پناهی به مدت سه روز از تاریخ ۲۶ بهمن لقایت ۲۸ بهمن ماه جاری می‌باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان شامگاه امشب جلسه شورای ورزش استان به ریاست استاندار لرستان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری لرستان و سایر اعضای شورا برگزار شد.

استاندار لرستان در مصاحبه با روابط عمومی با اشاره به موضوعات مطرح شده در شورای ورزش استان اظهار داشت: b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-02-07_00-02-27.jpgدر این جلسه بنا شد به اقتضای ظرفیت‌هایی که دستگاه‌های اجرایی دارند بستر مناسبی را برای برگزاری مطلوب این مسابقات فراهم کنند.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد فرهنگی، اجتماعی گفت: برگزاری این مسابقات می تواند کمک زیادی در ارتقاء جایگاه و سطح فنی ورزش کشتی در استان داشته باشد و می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های مختلف استان از جمله ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و... تاثیر شایانی داشته باشد.

فرهاد زیویار افزود: با فراهم شدن بستر مناسب حتی موسسات و شرکت‌های خصوصی که تولیداتی در استان دارند می‌توانند به صورت اسپانسر در این مسابقات حضور پیدا کرده و تولیدات خود را معرفی کنند.

استاندار لرستان در پایان خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی در استان لرستان از ۲۶ لغایت ۲۸ بهمن ماه جاری به مدت ۳ روز  خواهد بود و با توجه به ابنکه در آستانه ایام الله دهه فجر  پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین نزدیکی ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مقارن با ماه‌های رجب و شعبان می‌باشد می‌تواند یک نشاط اجتماعی را در استان لرستان به وجود بیاورد.

 در این جلسه همچنین  فرماندار خرم آباد تعدادی از مدیران کل حوزه ستادی استانداری لرستان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط و جمعی از مسئولین هیات های ورزشی ، ورزشکاران و اصحاب رسانه حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید