استاندار لرستان گفت: انتخابات یکی از نقاط عطف و مقوله‌های اساسی حکومت مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان لرستان، فرهاد زیویار هشتم بهمن ماه در آیین راه‌اندازی کانال‌های تبلیغاتی تلویزیون انتخاباتی هفت حوزه لرستان، عنوان کرد: انتخابات یکی از نقاط عطف و مقوله‌های اساسی حکومت مردم‌سالاری دینی است.

وی ادامه داد: مردم‌سالاری دینی ماحصل فراز و نشیب تاریخ و تحولات کشور است.


استاندار بیان کرد: در یک فرایند چندصدساله هزینه‌هایی پرداخت کردیم و نتیجه این امر سبب شد که مردم ایران به حکومتی مستقل، مردم‌سالارانه و براساس اعتقاداتی که داشتند برسند.

زیویار گفت: ما وارث چند صدسال خسارت هستیم و در این مسیر هزینه‌ها شده و عمری است که ملت ایران صرف آن کردند و به رشدی رسیدند که حتی کودتاها و جنگ‌هایی نظیر جنگ تحمیلی نتوانست آن را خدشه‌دار کند.

وی با تاکید براین که ملت بزرگ ایران میراث‌دار کاری بزرگ هستند و آن چیزی نیست جز حکومت مردم‌سالاری دینی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران برای این میراث هزینه‌ها پرداخت کرده و خواهد کرد.

استاندار لرستان اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون ۳۹ تا ۴۰ انتخابات برگزار شده و مردم با شرکت در انتخابات در سرنوشت خود دخیل هستند و همه ما در مقابل این میراثی که بدست آمده مسئولیت داریم.

زیویار با بیان اینکه برای موضوع انتخابات، ۳۰ هزار نفر در حوزه‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی در تلاش هستند تا در نهایت ۹ کرسی مجلس توسط منتخبین مردم کسب شود و این انتخابات به نتیجه برسد، گفت: با وجود تهدیدها و تحریم‌هایی که کشور با آن مواجه است در بخش‌هایی اساسی خودکفا شده و با این تحریم‌ها قابلیت‌ها بیشتر بروز و ظهور پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه به استناد ماده ۸۱ قانون انتخابات، شکل‌گیری هیات‌های تبلیغاتی لحاظ شود و در راستای قرار دادن امکانات برای چهار مولفه امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است همکاری لازم وجود داشته باشد، یادآور شد: عدالت در تبلیغات رعایت شود و به عبارتی تبلیغات عادلانه باشد؛ مسیری که به هدف می‌انجامد بسیار مهم است و ضرورت دارد رعایت انصاف و اخلاق در انتخابات صورت گیرد.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-02-06_23-59-57.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید