مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: وضعیت پوشش همراه اول در استان لرستان از متوسط کشور بالاتر است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استاناری لرستان، مجید سلطانی هشتم بهمن ماه در دیدار با استاندار لرستان عنوان کرد: وضعیت پوشش همراه اول در لرستان ۹/۵۶ درصد  می باشد که از متوسط کشور با ۵۳ درصد پوشش بالاتر است.

وی ادامه داد: همچنین لرستان در نگهداری سایت های سیار در سطح کشور رتبه ی سوم را دارد که جای تقدیر دارد.

مدیر عامل مخابرات ایران تصریح کرد: استان لرستان در تمامی شاخص های مخابراتی وضعیت بسیار خوبی نسبت به متوسط کشور دارد که نشاندهنده ی همدلی و همراهی مسئولین استان و در رأس آن استاندار لرستان می باشد.

سلطانی به اجرای طرح تهاتر بین مخابرات و دستگاه های اجرایی برای پیشبرد خدمات مخابراتی در دستگاه ها طی سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: امیدواریم این طرح در سال ۱۴۰۳ نیز با همکاری مجلس شورای اسلامی تداوم داشته باشد چرا که بخش مهمی از مشکلات اعتباری را در مسیر خدمات مخابراتی مرتفع می کند.

وی اجرای ۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان را یکی دیگر از اقدامات مهم انجام شده در این حوزه دانست و ابراز کرد: این اقدام نیز نتیجه ی تلاش جهادی در بین دست اندرکاران مخابرات در لرستان است.

مدیرعامل مخابرات ایران در خصوص تأمین پاور و باتری مورد نیاز برای پشتیبانی زیرساخت های مخابراتی انتخابات در استان، عنوان کرد: برای این مورد محموله ی جدیدی را به لرستان اختصاص دادیم که به زودی در اختیار مخابرات استان و ستاد انتخابات قرار خواهد گرفت.

سلطانی تأکید کرد: تمام تلاش مجموعه ی مخابرات بر این است که تا زمان شروع انتخابات حداکثر شعب اخذ رأی در اقصی نقاط استان به لحاظ زیرساخت های مخابراتی تأمین شوند.

در این دیدار همچنین در خصوص مشکلات فیبر نوری در مناطق چم پلک، معمولان و مومن آباد ازنا بحث و تبادل نظر شد.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-02-06_23-58-27.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید