استاندار لرستان گفت: فراهم شدن زیرساخت های مخابراتی برای حوزه های انتخابات و سایت جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) مهم ترین مطالبات مخابراتی استان هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استاداری لرستان، فرهاد زیویار هشتم بهمن ماه در دیدار با مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، عنوان کرد: انتظار داریم تأمین زیرساخت های مخابراتی انتخابات در نقاط کور استان تا حد امکان تکمیل شوند تا انتخابات با امکانات بهتری برای رای دهندگان برگزار شود.

وی ادامه داد: تأمین زیرساخت های مخابراتی سایت جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) نیز یک مطالبه ی مهم استان است چرا که زمینه ی جابجایی این مجموعه را از حریم قلعه فلک الافلاک تسریع خواهد کرد.

استاندار لرستان در ادامه به عملکرد موثر شرکت مخابرات منطقه لرستان طی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: تحولات مخابرات لرستان از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون انقلاب بزرگی در این زمینه بوده است که با زیرساخت های مخابراتی استان در ادوار گذشته قابل مقایسه نیست.

زیویار دستاوردهای حوزه ی مخابرات را نتیجه ی همراهی و همدلی تمامی ارکان دولت و نظام در استان برشمرد و اظهار کرد: در سال های نه چندان دور برای تحت پوشش قرار دادن مناطق مختلف از حیث ارتباطات و مخابرات سال ها زمان نیاز بود اما امروز با این همراهی و همدلی این زمان بسیار کوتاه تر شده است.


در حاشیه ی این دیدار دو تفاهم نامه بین استاندار لرستان و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با موضوع اجرای بستر فیبر نوری دسترسی برای ۳۰ بخشداری استان و همچنین تفاهم نامه بین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با موضوع تأمین نیازهای ارتباطی مجموعه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان به امضا رسید.


در این دیدار فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و نیروی انتظامی لرستان، معاون هماهنگی امر عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان و جمعی از مسئولین حضور داشتند.
b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-02-06_23-54-32.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید