معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه قطعه دوم پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک به‌زودی عملیاتی می‌شود، گفت: تفاهم‌نامه ساخت قطعه دوم پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک بین استانداران لرستان و مرکزی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، احمدرضا دالوند شنبه در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما از پیگیری استاندار به منظور ادامه عملیات اجرایی قطعه دوم پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک خبر داد و اظهار کرد: طی جلسه‌ای که چند روز اخیر در دفتر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با حضور استانداران لرستان و مرکزی برگزار و موضوع ادامه ساخت و تکمیل پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بعد از توافق، تفاهم‌نامه‌ای بین استانداران منعقد شد که بر اساس آن ادامه روند ساخت این آزادراه، بخشی از اعتبار آن با مشارکت لرستان و مرکزی از طریق منابع مالی این دو استان و باقیمانده توسط دولت تامین خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه قرارگاه خاتم مجری این پروژه است، خاطر نشان کرد: این طرح یکی از مهمترین زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل جاده‌ای به شمار می‌آید که در رشد و توسعه منطقه نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: پس از اصلاح قرارداد بین شرکت زیرساخت و قرارگاه خاتم به‌زودی شاهد ادامه روند ساخت آزادراه خرم‌آباد- اراک خواهیم بود.

گفتنی است قطعه اول این طرح به‌طول ۶۵کیلومتر اجرا و قطعه دوم آن به‌طول ۶۷کیلومتر که ۱۳کیلومتر آن در حوزه لرستان و ۵۴کیلومتر در حوزه استان مرکزی قرار دارد.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-02-06_23-53-08.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید