رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان لرستان گفت: حرکت در چارچوب قانون باعث اعتماد‌سازی و انگیزه تبلیغاتی بین نامزدهای ‌انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و در نهایت حضور حداکثری مردم خواهد شد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان لرستان، احمدرضا دالوند شنبه در جلسه هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: در اجرای ماده ۳۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، مهر سال جاری هیئت بازرسی مرکزی انتخابات استان برای نظارت بر حسن اجرای انتخابات تشکیل شد.

وی ادامه داد: بدنبال اولین اقدام هیئت‌های بازرسی شهرستانها تشکیل و افراد واجد شرایط انتخاب شدند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات لرستان برلزوم هماهنگی، همدلی و هم‌افزایی بین اعضای هیئت‌های بازرسی استان تاکید و بیان کرد: جلسات آموزشی به منظور توجیح تکالیف و آشنایی کامل اعضا با قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های انتخابات تشکیل تا هیئت‌های ‌بازرسی با آمادگی کامل به منظور نظارت و بازرسی در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی افزود: ایجاد فضای سالم و حرکت در چارچوب قانون باعث اعتماد‌سازی و انگیزه تبلیغاتی بین نامزدهای ‌انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و در نهایت حضور حداکثری مردم خواهد شد.

دالوند با بیان اینکه مهمترین وظیفه هیئت بازرسی جلوگیری از تخلفات و ایجاد زمینه مناسب برای برگزاری انتخابات سالم است، گفت: به منظور نظارت بهتر و برخورد با تخلفات در روند انتخابات اسفند سال جاری، دبیرخانه‌ای با شماره تماس ۰۶۶۳۳۱۹۱۱۲۱ تشکیل شد.

وی افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی با این شماره تماس تا در هیئت بازرسی استان مطرح و بررسی شود.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-02-06_23-51-40.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید