استاندار لرستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت:
دولت بمنظور مشارکت حداکثری مردم و برگزاری سالم و تامین امنیت و رقابت سالم در انتخابات از هیچ کوششی فروگذار نمی کند و کارکنان آن نسبت به هیچ کاندیدی جانبداری نخواهند کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار در حاشیه این جلسه در مصاحبه با روابط عمومی ضمن تبریک میلاد مسعود امام علی (ع) و روز پدر به موضوعات مطرح شده در این جلسه اشاره کردو گفت:
 یکی از مباحث مطرح شده ، نوسازی مدارس و ساخت و سازهای مربوط به آن بود که به دلیل مفصل شدن موضوع و تکالیفی که در نهضت ملی مسکن و مسکن مهر تعیین شده، بنا شد کارگروهی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی تشکیل و با حضور مدیران مربوطه تکالیف مورد نظر دستگاه‌های اجرایی، مشخص و در اختیار جلسه بعدی قرار گیرند.

 استاندار لرستان در ادامه به برگزاری اجلاس نماز اشاره کرد و گفت: سال آینده بناست این اجلاس در استان برگزار شود که نقش زیادی در تربیت دینی فرزندان خواهد داشت که اعتبار آن از مرکز تامین می‌شود و هماهنگی‌های لازم در این زمینه توسط استان انجام خواهد شد.

 فرهاد زیویار در ادامه به روایت پیشرفت اشاره کرد و گفت: این موضوع به این معناست که ما می‌توانیم و همه هموطنان و هم استانی‌های ما در خصوص احیای واحدهای راکد و راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی و تکمیل همه آنها پیش قدم هستند و در طول ۴۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم تحریم‌های ظالمانه‌ای که کشور به آن دچار شده است کارهای بزرگی در سطح استان انجام شده که لازم است دانش آموزان آنها را ببینند و بدانند که مردم ایران می‌توانند کارهای بزرگ را عملی کنند.

استاندار لرستان در پایان به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت :  با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از مسئولیت اجرایی انتخابات بر عهده آموزش و پرورش است هم بنده و هم نماینده محترم ولی فقیه در استان به این موضوع اشاره داشتیم.

وی افزود: دولت ضمن اینکه بمنظور مشارکت حداکثری مردم و برگزاری سالم و تامین امنیت و رقابت سالم در انتخابات از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد، کارکنان آن نسبت به هیچ کاندیدی جانبداری نخواهند کرد.

جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و به ریاست استاندار لرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو شورا برگزار شد.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-02-06_23-43-26.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید