استاندار لرستان گفت: جلسه ی پیگیری مشکلات شهرستان ها در مرکز استان به منظور تسریع در روند رفع آنها برگزار خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویارهفدهم دی ماه در شورای فرمانداران استان، عنوان کرد: جلسه ی پیگیری مشکلات شهرستان ها تکمیل کننده ی سفرهای معاون سیاسی امنیتی استاندار برای بررسی آنها که قبلا انجام شده است می باشد.

وی ادامه داد: در راستای سفرهای شهرستانی معاون سیاسی امنیتی برای بررسی مشکلات جلسه ی تکمیلی با حضور معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط در مرکز استان برگزار خواهد شد.

استاندار تصریح کرد: این روند سرعت رفع موانع و مشکلات حوزه های مختلف شهرستان ها را افزایش خواهد داد.

زیویار بر نقش مهم فرمانداران به عنوان پیگیر کننده مشکلات شهرستان ها تأکید کرد و گفت: وظیفه ی اصلی پیگیری مشکلات و مطالبات مردم در شهرستان ها بر عهده ی فرمانداران می باشد و حضور معاون سیاسی امنیتی به عنوان نماینده ی استاندار و جلسات تکمیلی در مرکز استان برای حمایت و تسریع بیش تر از پیگیری های فرمانداران می باشد.

وی همچنین به برگزاری جلسه ی ترکیبی با مسئولان برگزار کننده ی انتخابات از جمله مقامات قضایی با حضور فرمانداران اشاره کرد و عنوان کرد: این نشست ترکیبی می تواند به اجرای هر چه بهتر روند برنامه های ستاد انتخابات در شهرستان ها کمک کند.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-09_00-32-07.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید