معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر ایجاد رضایتمندی مردم گفت: مدیران باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، احسان یاوری یکشنبه ۱۷دی در شورای اداری استان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مهمترین موضوع سیاسی و ملی کشور عنوان و اظهار کرد: در راستای تسهیل و حضور بیشتر مردم در روند انتخابات سال جاری تعداد یکهزار و ششصد و پنجاه و چهار صندوق شعبه اخذ رای ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

 وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی، افزود: مشارکت بالا در انتخابات باعث افزایش قدرت و قدرت امنیت را به همراه دارد و برای رشد و توسعه کشور امنیت مهمترین مقوله محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: امیدواریم با اهتمام تمامی کارگزاران و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با حضور پررنگ مردم در انتخابات شاهد افزایش قدرت و امنیت بیشتر در کشور باشیم.

وی به آگاهی مردم و خدمت‌گزاری مسئولین اشاره و با تاکید بر ایجاد رضایتمندی عموم،بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها باید به مطالبات مردم توجه ویژه‌ای داشته و پاسخگو باشند. استفاده شخصی از امکانات دولتی توسط کارکنان و مدیران ممنوع است.

رییس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به ماده ۱۳ قانون انتخابات عنوان کرد: با توجه به درخواست مجموعه وزارت کشور تمامی دستگاه‌ها مکلفند امکانات خود را در اختیار قرار دهند.

وی اظهار کرد: در قانون جدید داوطلبان برای تبلیغات خود می‌توانند به طور مساوی و عادلانه از امکانات عمومی و دولتی استفاده کنند.

یاوری بر لزوم اطلاع‌رسانی از دستاوردها و خدمات دولت به‌منظور ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات تاکید کرد و افزود: دستگاه‌ها باید با رسانه‌ها ارتباط بیشتری داشته باشند، خدمات دولت طی دوسال اخیر بویژه در حوزه عمرانی که کارهای بزرگی انجام گرفته بخوبی اطلاع‌رسانی نشده است.

وی افزود: در حوزه امنیت و آمار جرائم طی دو سال دولت سیزدهم در لرستان روند کاهشی داشته‌ایم که می‌تواند بین مردم فضای امید و نشاط ایجاد کند.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-09_00-24-15.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید