استاندار لرستان گفت: مطالبات و درخواست های مردمی که منع قانونی نداشته باشند تا حصول نتیجه لازم پیگیری می شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار جمعه پانزدهم دی ماه در حاشیه ی حضور در سامانه پاسخگویی تلفنی به مردم (برخط)، عنوان کرد: دفتر ارتباطات مردمی و مدیریت عملکرد در استانداری تنها به سامانه ی تلفنی اکتفا نکرده و روزانه مطالبات مردمی را به صورت حضوری پیگیری می کند.

وی ادامه داد: با این وجود سامانه ی برخط فرصتی هر چند محدود است که در اختیار مسئولین قرار گرفته تا خواسته ها و مطالبات مردم را بشنوند.

استاندار عادلانه بودن شرایط برای تمام مردم از اقصی نقاط استان را در زمان تعیین شده برای سامانه برخط از محاسن این برنامه برشمرد و ابراز کرد: امروز تماس های مختلفی از شهرهای مختلف استان برقرار شد که به دنبال آن توفیقی حاصل شد تا مطالبات آنها را بشنویم.

b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-09_00-13-12.jpgزیویار در مورد نوع خواسته های مردم گفت: عمده ی مطالبات مردمی در مورد اشتغال، مشکلات مناطق مسکونی و تقاضای سرمایه گذاری در برخی حوزه ها بودند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید