استاندار لرستان گفت: گزینشگران ما در امر گزینش افراد، باید از پیامبران، امامان و شهدا الهام و سرمشق بگیرند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار در گردهمایی گزینشگران استان که پنج‌شنبه چهاردهم دی به مناسبت سالروز تاسیس گزینش برگزار شد، ضمن محکوم‌ کردن حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی و تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان به ملت شریف ایران اسلامی، اظهار کرد: همه ما مرهون چراغ راهی هستیم که شهدا بالاخص شهید سردار سلیمانی برای‌مان روشن کرده‌اند.

وی افزود: امروز ملت ایران و هر انسان آزاده‌ای عزادار شهادت هم‌وطنان در اقدام تروریستی دشمنان اسلام در گلزار شهدای کرمان است.

استاندار لرستان با اشاره به دشواری و اهمیت گزینش و با بیان اینکه انبیاء، ائمه الهی و شهدا برگزیدگان و گزینش شدگان الهی هستند، گفت: گزینشگران ما در امر گزینش افراد، باید از پیامبران، امامان و شهدا الهام و سرمشق بگیرند، مقتدای همه در کار باید امام علی علیه السلام باشد تا افراد نیکو، شایسته و توانمند انتخاب شوند.

وی افزود: این جایگاه حساس فلسفه وجودی دارد که در کتب الهی، احادیث و همچنین مورد تاکید امام راحل در اوایل انقلاب اسلامی بود که توسط ایشان فرمان تاریخی راه‌اندازی این تشکیلات صادر شد.

زیویار تصریح کرد: این تشکیلات به‌منظور بهره‌گیری از ابزار و فضای مناسب در جهت استفاده و جذب نیروهای متعهد، شایسته و متخصص برای ایجاد تحول اساسی در سیستم اداری و خدمت‌گزاری به خلق خدا  تاسیس شد.

وی با بیان اینکه حلقه‌های اندیشه‌ورز باید  ساز و کارهای مناسب و مهم را در انتصابات و بکارگیری افراد شایسته و توانمند در سیستم‌های اداری مورد توجه قرار دهند، افزود: موانع و مشکلات باید مطرح و بررسی شود تا در جهت بهتر شدن اقدام کرد.

استاندار لرستان به تاثیر گزینش‌گران در شایسته‌سالاری و عدالت محوری در سیستم اداری اشاره و عنوان کرد: باید به گونه‌ای اقدام کرد تا انتظارات مردم به خوبی تحقق پیدا کند.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-09_00-05-34.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید