رئیس کمیسیون کارگری لرستان با اشاره به حمایت‌های دولت و مجموعه اقتصادی استان از واحدهای تولیدی استان گفت: شرکت ماشین‌سازی لرستان به یکی از کارگاه های فعال در زمینه تولید نیازمندی‌های سازه‌ها و تاسیسات فلزی در کشور تبدیل شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان احسان یاوری روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون کارگری استان در محل شرکت ماشین‌سازی لرستان با اشاره به حمایت‌های دولت و مجموعه اقتصادی استان از این مجموعه گفت: این واحد با ۱۶۰ نفر اشتغال‌، به یکی از کارگاه‌های فعال در زمینه تولید نیازمندی‌های سازه ها و تاسیسات فلزی در کشور تبدیل شده است.

در این جلسه ضمن دیدار و گفتگوی مدیران شرکت‌کننده در میان کارگران  گزارش مسائل، مشکلات و موضوعات مرتبط با واحدهای کارگری استان، ارائه شد و دستورات لازم برای پیگیری مشکلات صادر شد.

مدیر کل سیاسی استانداری، فرماندار خرم‌آباد ، مدیران کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری‌، صمت، تامین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضاء کمیسیون حضور داشتند.
به منظور آشنایی با مشکلات و مسائل کارگران در واحدهای تولیدی جلسات کمیسیون کارگری در واحدهای تولیدی برگزار خواهد شد.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-25_21-14-11.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید