دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: هزینه ی تبلیغاتی بالاتر از سقف تعیین شده توسط هیات بررسی تبلیغات استانی تخلف است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر محسن اسلامی صبح روز سه شنبه بیست و هشتم آذرماه در جلسه ی ستاد انتخابات استان لرستان، عنوان کرد: برای هر نامزد انتخاباتی براساس شرایط موجود هر شهرستان سقف هزینه تبلیغاتی تعیین شده که باید آن را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: نظارت بر هزینه های تبلیغاتی به وسیله ی حساب های اعلام شده از طرف نامزدها انجام می شود.

دبیر ستاد انتخابات کشور در خصوص قوانین جدید انتخابات در این دوره، اظهار کرد: رای گیری در این دوره علاوه بر شناسنامه و کارت ملی با گذرنامه، کارت پایان خدمت و گواهینامه نیز انجام می شود.

دکتر اسلامی ابراز کرد: تعرفه های رای گیری در این دوره ادغام و به صورت تعرفه ی واحد می باشند.
b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-25_21-05-23.jpg
وی همچنین به تجمیع صورتجلسه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: برای تسهیل و تسریع در عملیات و روند انتخابات حجم عناوین صورتجلسه کم تر و با هم ادغام شده اند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با توجه به روند جدید انتخابات این دوره، تاکید کرد: برخط بودن شعبه های اخذ رای در تمامی دقایق انتخابات ضروری و مورد تاکید می باشد .

دکتر اسلامی بر نقش مهم فرمانداران در برگزاری شفاف و مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: فرمانداران می بایست با برگزاری جلسات هماهنگی با حلقه های میانی و افراد تاثیرگذار در روند برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات موثر باشند.

در جلسه ی ستاد انتخابات استان، استاندار لرستان، معاونین سیاسی امنیتی ، عمرانی و توسعه مدیریت و منابع، مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، بازرسی و حراست استانداری، فناوری اطلاعات ، فرمانداران و سایر عوامل اجرایی حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید