استاندار لرستان انتخابات را یکی از ظرفیت‌های اساسی در نظام مرد‌م‌سالاری دینی دانست و افزود: باید نسبت به همه بخش‌های برگزاری انتخابات حساسیت  داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان فرهاد زیویار روز سه‌شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور برگزار شد، انتخابات را یکی از ظرفیت‌های اساسی در نظام مرد‌م‌سالاری دینی دانست و افزود: در تاریخ چهل و پنج ساله بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، انتخابات در ایران در بالاترین ظرفیت مورد استفاده قرار داده شده است و قابل مقایسه با هیچ کشوری در دنیا نیست.

استاندار لرستان با بیان اینکه انتخابات در ایران همه‌ی بخش‌ها را در برمی‌گیرد افزود: در فرآیند انتخابات، تمام ارکان، اعضا و اشخاص تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز برای کشور به صورت عمومی و تخصصی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

زیویار با بیان اینکه انتخابات در ایران صرف نظر از اینکه رشد و بلوغ را برای مردم به وجود می‌آورد، افزود: انتخابات ظرفیت اساسی و با اهمیت است که باید نسبت به همه بخش‌های برگزاری آن حساسیت داشت.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در قوام و مداومت نظام گفت: اهمیت این موضوع آن‌قدر بالاست که در همه دوران مورد تذکر، توجه و اشاره امامین انقلاب بوده است.

 استاندار لرستان گفت: مقام معظم رهبری در فروردین ماه ۱۴۰۲ با مهم خواندن انتخابات اسفند ۱۴۰۲، بر ۴ اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات اسفندماه تاکید کردند تا ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را به نهادهای اجرایی و نظارتی، احزاب و تشکل‌های سیاسی و مردم یادآوری کنند.

زیویار به برگزاری سلسله جلسات ستاد انتخابات کشور در سطوح مختلف اشاره کرد و افزود: این جلسات برای همه بخش‌های اجرایی انتخابات در نظر گرفته شده است و لازم است به منظور اثرگذاری بیشتر با ابزار و امکاناتی که در اختیار است به مردم منعکس شود.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-25_21-04-00.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید