استاندار لرستان از اجرای طرح استخدامی شهید زین‌الدین در این استان خبر داد و افزود: براساس رایزنی‌های صورت گرفته آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان در دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار روز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و هشتمین جلسه شورای راهبری تحول اداری و کمیته بهره‌وری استان ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت:
استان لرستان در تامین زمین برای نهضت ملی مسکن با مضایق و محدودیت‌های زیادی مواجه است و براساس پیگیری‌های انجام شده زمین‌هایی در شرایط الحاق قرار گرفته شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۷۷۰ هکتار در بخش بنیاد مسکن و راه‌شهرسازی در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت الحاقات صورت گرفته است، افزود: در بعضی موارد لازم است نکات فنی دنبال شود  و استعلام‌های لازم اخذ شود‌.

وی با اشاره به طرح‌های استخدامی دولت همچون طرح شهید زین‌الدین، شهید موسوی و شهید همدانی گفت: این طرح‌ها می‌توانند بخشی از نیازهای استخدامی دستگاه‌های اجرایی را براساس نیازهای مطرح شده رفع کنند.

نماینده عالی دولت در لرستان با اشاره به اینکه بخشی از این استخدام‌ها به صورت متمرکز در اختیار وزارتخانه‌ها قرار دارند افزود: طرح شهید زین‌الدین براساس دو اولویت پیشران و راهبری تعریف شده است و می‌تواند در رفع نیازهای دستگاه‌های اجرایی استان کمک‌کننده باشد.

زیویار افزود: در طرح شهید زین‌الدین  ۱۰۰ نفر سهمیه استخدامی در اختیار استان قرار گرفته است که براساس نیازمندی‌های دستگاه‌های اجرایی تقسیم شده‌اند.

استاندار لرستان گفت: مقرر شده است در دی ماه سال جاری آزمون استخدامی برای نیروهای مورد نیاز این طرح در استان برگزار شود.

وی افزود: وزارت نفت در قالب اعتبارات مصوبات سفر اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی تحت عنوان مسئولیت اجتماعی در اختیار استان قرار می‌دهد که مصوباتی در این جلسه داشت.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-19_01-38-09.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید