رسیدگی به امور شهری و مشکلات محله فلک الدین بصورت اختصاصی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

عصر روز چهارشنبه استاندار لرستان به اتفاق جمعی از مدیران کل ستادی استانداری لرستان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندار و شهردار خرم آباد با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله فلک الدین با اهالی این محله بصورت چهره به چهره  دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان فرهاد زیویار در حاشیه این برنامه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت:  محله فلک الدین یکی از محله‌های قدیمی شهر خرم آباد است که طی دهه‌های اخیر از روستاهای مجاور شهر به بافت شهری الحاق پیدا کرده است.

 استاندار لرستان با اشاره به نامناسب  بودن امکانات و زیرساخت‌های زندگی شهری در این محله  اظهار داشت متاسفانه محله فلک الدین زیرساخت‌های لازم برای زندگی شهری و امکانات لازم را ندارد و از طرفی مردم این منطقه آزادی عمل مردم روستا را هم ندارند و  مهاجرت تعداد زیادی از مردم از مناطق مختلف استان به این محله مشکلات را دوچندان کرده است.

 استاندار لرستان با اشاره به گزارشی که امام جماعت محترم مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ارائه کردند، گفت: بنا شد در روزهای آینده جلسه‌ای جداگانه برای تصمیم گیری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی خصوصاً راه و شهرسازی ورزش و جوانان و شهردار خرم آباد در رابطه با فضای سبز محله و سرانه فضای ورزشی و رسیدگی به سایر مسائل عمومی منطقه قدم‌هایی برداشته شود.

 فرهاد زیویار خاطرنشان کرد مقارن با همین مباحث بعضی از اهالی منطقه مشکلات شخصی خود را که عمدتا در رابطه با کمک‌های مالی و دریافت تسهیلات بود مطرح کردند که تا جایی که امکان داشته باشد اقدام مناسب انجام خواهد پذیرفت.

در این بازدید که با حضور فرماندار خرم آباد ، شهردار خرم آباد و جمعی از مدیران کل حوزه ستادی استانداری لرستان و مدیران کل دستگاههای اجرایی در مسجد حضرت اباالفضل (ع ) فلک الدین برگزار شد، از نزدیک مشکلات منطقه بررسی شد و  درخواستهای شخصی و عمومی مردم مورد توجه استاندار لرستان  قرار گرفت و دستور پیگیری  موارد صادر شد.

استاندار لرستان در انتهای برنامه ضمن بازدید میدانی از سالن ورزشی سرپوشیده این محله، فضای اطراف آرامستان و چند فضای آموزشی دستورات لازم را به مدیران دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری امور مربوطه صادر کرد.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-09_20-19-20.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید