معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: تبیین و اطلاع رسانی در خصوص اقدامات و خدمات حاکمیت محرک افزایش مشارکت در انتخابات است که باید به آن توجه شود.

➖به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، احسان یاوری سه شنبه چهاردهم آذرماه در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: برای ما مشارکت در انتخابات مهم است و تضمین کننده افزایش مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات است که در نهایت منجر به انتخاب اصلح می‌شود.

➖وی با اشاره به اینکه در تایید و رد صلاحیت‌ کاندیداها از فشار‌های زیادی عبور کردیم، تاکید کرد: در حوزه‌های انتخاباتی هیچ خلاف قانون اتفاق نیفتاده است و آنچه که در توان داشته باشیم برای حفظ سلامت و امنیت انتخابات به کار می‌گیریم.

➖معاون استاندار گفت: دولت سیزدهم تلاش زیادی در حوزه مهار تورم و ارتقاء دیپلماسی انجام داد و امروز به واسطه همین دیپلماسی در منطقه اقتدار داریم.
 
➖یاوری تصریح کرد: افزایش دو برابری سطح گلخانه‌ها از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در استان است، احیا ۵۰ کارخانه‌ راکد در استان هم از دیگر کارهای انجام شده است.

➖وی پرداخت تسهیلات برای احیای واحدهای تولیدی و اشتغال را از دیگر اقدامات مهم دولت در استان مطرح کرد که ۹ درصد از سهمیه تعیین شده هم بیشتر بود.

➖معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه ما هم معتقد هستیم که در لرستان به واسطه عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کارهای زیادی روی زمین مانده است، خاطر نشان کرد: اما در مورد کارخانه پارسیلون که تمام تجهیزات آن از دست رفته و تنها یک زمین باقیمانده است، ما چکار می‌توانیم بکنیم.

➖یاوری تاکید کرد: با توجه به عقب‌ماندگی اقتصادی در لرستان، هر مدیری که اینجا مسوولیت دارد باید سه برابر دیگر مدیران وقت بگذارد، باید سرعت کار در استان را بالا ببریم.

➖وی گفت: اگر می‌خواهیم کارها پیش برود باید مدیران به دانشگاه اعتماد کنند و به خلاقیت دانشگاه ایمان بیاورند.

➖معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به دستور رئیس جمهوری مبنی بر تشکیل قرارگاه اشتغال استان‌های زاگرس نشین اشاره کرد و افزود: در همین راستا استانداران استان‌ها مأموریت پیدا کردند که طرح‌های اشتغال زا تهیه، اعلام و اجرا شوند، اتفاقی که در صورت تحقق منجر به اشتغال در استان می‌شود.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-07_23-01-53.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید