معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان از قول مساعد بانک پاسارگاد در پشتیبانی برخی از طرح‌های اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، سیروس ابراهیمی با اعلام این خبر به تشریح نتایج دیدار روز یکشنبه خود با  محمد پورغلامعلی، معاون اعتباری و عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد در تهران پرداخت.
 
وی با اشاره به اینکه براساس رایزنی‌های صورت گرفته و قول مساعد بانک پاسارگاد منابع مالی مناسب به منظور طرح‌های گاوداری هفت هزار راسی نگین دشت اشترانکوه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی و مجموعه کیک و کلوچه ممتاز الیگودرز با پیشرفت ۴۵ درصدی تامین خواهد شد، افزود: با راه‌اندازی و تکمیل این طرح‌ها برای هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان راه‌اندازی پروژه‌های نیمه تمام استان را یکی از اهداف مجموعه اقتصادی استان عنوان کرد و افزود: با استفاده از سرفصل‌های مختلف سعی می‌کنیم که منابع مورد نیاز را برای تکمیل طرح‌های استان تامین کنیم.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری جلسه استاندار لرستان با مدیرعامل بانک پاسارگاد گفت: با در نظر گرفتن ظرفیت‌های مالی بانک پاسارگاد و اعلام آمادگی برای مشارکت در پروژه‌های اقتصادی لرستان و هـمچنین نیاز مبرم طرح‌های بزرگ استان به منابع مالی برای ادامه کار، این همکاری می تواند باعث  تحول اقتصادی در پروژه‌های نیمه تمام استان  لرستان باشد . b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-05_21-53-33.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید