استاندار لرستان گفت: مولدسازی یک ظرفیت مهم برای تسریع در روند تکمیل پروژه بیمارستان نیایش است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار عصر روز چهارشنبه هشتم آذرماه در بازدید از پروژه ی بیمارستان نیایش خرم آباد، عنوان کرد: مولدسازی یک ظرفیت راکد بود که در دولت سیزدهم فعال شد و از آن به عنوان یک پشتوانه برای تکمیل پروژه های مهمی چون بیمارستان نیایش استفاده کرد.

وی در مورد روند ساخت این بیمارستان تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون این میزان ساخت این پروژه با ۳۷ درصد پیشرفت به بیش از ۶۰ درصد رسیده است.

استاندار اظهار کرد: این میزان از پیشرفت نتیجه ی هماهنگی و همدلی بین ارکان دولت در استان است که روند حرکتی آن همچنان ادامه دارد.

زیویار تصریح کرد: پروژه ی بیمارستان نیایش یکی از اولین پروژه های کلان کشور بود که ماده ی ۵۶ حمایت از پروژه های عمرانی به آن تعلق گرفت.

وی با اشاره به اهمیت این پروژه به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم، ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای دولت تا کنون روند تخصیص اعتبار به این پروژه هیچگاه متوقف نشده است.

b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-03_22-37-16.jpgاستاندار تاکید کرد: در مجموعه ی مدیریت استان این آمادگی وجود دارد تا پیگیری های لازم برای تکمیل هر چه سریع تر این پروژه انجام شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید